Про проект
Просування інфобізнесу – освітня спільнота для кінологів та власників собак – DogWinner. Спеціалізується на створенні тренінгів, семінарів, майстер-класів від відомих фахівців у вузьких галузях кінології (біологів, кінологів, ветеринарів, заводчиків, дресирувальників).
З якими завданнями прийшов клієнт для просування
- спозиціонувати продукти з погляду споживчого попиту (сайт не генерував органічний трафік)
- запустити рекламну активність у smm для конкретного продукту
Як вирішували поставлене завдання
По суті, озвучені два завдання не перетиналися між собою.
Для вирішення першої з них потрібно:
- описати кожен продукти, всього їх налічувалося понад 30. Складність полягала в тому, що кожен із 30 продуктів мав різну суть, яку потрібно було сформулювати.
- використовуючи дані семантики, інтернет-маркетолог повинен описати продукти таким чином, щоб їхні сторінки мали точні заголовки та описи, що потрапляють у цільову аудиторію та здатні генерувати трафік.
Для вирішення другого завдання було вирішено:
- Створити лендинг для паркування соціального трафіку;
- Зняти відеоролик та його позиціонувати (визначити ця та основне повідомлення);
- Провести рекламну кампанію у facebook та instagram.
Збір семантики та формування основних метатегів
- провели аналіз конкурентів
- визначили основні маски за продуктами
- зібрали семантику. Використовували у роботі KeyCollector, wordstat, search console, serpstat
- кластеризували запити та наклали їх на сторінки
На виході отримали повну версію нового Web-рішення, зі своєю структурою та топологією.
Генерація контенту та підготовка основних повідомлень
Продукт – семінар відомого спортсмена-кінолога з дресирування апорту (відеоуроки)
Гіпотеза: цільова аудиторія – спортсмени-кінологи та ті любителі собак, які здають спортивні нормативи та беруть участь у спортивних заходах.
- створили лендинг для паркування рекламного трафіку
- провели відеозйомку і зробили кілька рекламних роликів
- сформулювали основне повідомлення
- провели аналіз уже запущених компаній
Просування у facebook
Продукт:
Онлайн-курс Варвари Большакової “Апортування”
Гіпотеза:
сформована на підставі опису продукту на сайті, аналіз попереднього запуску рекламних кампаній, а також інтерв’ю з власником ресурсу dogwinner.com. Онлайн-курс “Апортування” заявлений як курс для власників спортивних собак, покликаний допомогти їм підготуватися до змагань.
Очікувана аудиторія:
Жінки 25-45 років, жителі міст із населенням до 3 000, які цікавляться дресируванням собак.
Мета запуску:
1. Перевірка гіпотези
2. Пошук аудиторії, максимально релевантної існуючому продукту
3. Продаж онлайн курсу
Виконане:
Посадкова сторінка
Створено посадкову сторінку, яка максимально чітко описує суть та користь продукту.
Основне повідомлення:
“Апортування – курс для власників спортивних собак, які планують брати участь у змаганнях“
Креативи
Знято та підготовлено 4 відеоролики виконання собакою команди “апорт”
Запущено 3 рекламні кампанії:
- Залучення до відео.
Мета – виявити найбільш залучаючий варіант ролика, також протестувати залучення аудиторії залежно від географії, “прогріти” аудиторію для подальшої комунікації)
Середня ціна за перегляд – 40 копійок, за 3 000 рублів ми охопили близько 42 000 чоловік
Отримали 480 позитивних реакцій 77 кліків за посиланням на сайт за ціною близько 40 рублів
Визначили найкраще оголошення
2.Трафік на сайт.
Мета запуску кампанії – з’ясувати релевантність нашої пропозиції обраній цільовій аудиторії. Ми продовжили тестувати нашу гіпотезу. Оголошення та аудиторія, які добре спрацювали у попередній кампанії, дали ціну кліку на сайт близько 19 руб.
Ми прийняли рішення протестувати й інші аудиторії з більш точними параметрами, наприклад інтереси ОКД та Аджиліті, а також варіанти перетину аудиторій. Усього було протестовано 8 груп у різних комбінаціях.
Найкраще зайшли Види дресирування собак, з ціною переходу 19 руб, найгірше Аджиліті та ОКД, інші групи дали схожий результат.
3.Конверсії
У рекламній кампанії з метою “конверсії” також були запущені групи оголошень з аудиторіями, які показали прийнятні результати у кампанії “Трафік на сайт”
Результати просування
Підсумки:
За час кампанії було охоплено понад 100 тисяч осіб, залучено на сайт 350 осіб.
Було продано одну реєстрацію на курс.
Висновки:
За допомогою автоматично створених фейсбучних аудиторій домогтися стабільних продажів за прийнятною ціною неможливо.
Результати роботи показали, що для продажу продуктів DogWinner потрібно повністю переглянути не так принцип комунікації, як змінити підхід до продажу, змінивши як позиціонування самих продуктів, так і техніку комунікації при просуванні. Власне бачення просування курсів, семінарів, лекцій з кінології було викладено клієнту окремо. На момент написання матеріалу проект перебуває у роботі.