Про проект
Просування психолога кейс. Тріумвірат досвідчених психоаналітиків створив проект, присвячений психодинамічному коучінгу (корпоративний психолог) – психологія для бізнесу. Підвищений інтерес до цієї тематики у нашій країні виник після виходу серіалу “Мільярди”. Тому, за бажанням клієнта, просування психолога ми планували з урахуванням цього.
З якими завданнями прийшов клієнт для просування
Клієнт звернувся з такими завданнями:
- стратегія просування: які канали використовувати та як вони повинні взаємодіяти
- як наслідок, потрібно було згенерувати основну ідею та контент для неї (відео, фото)
- створити комунікаційні майданчики у рамках стратегії: сайт, youtube-канал, сторінку fb
- в рамках контент-плану зняти відеоролики – як основний інструмент у просуванні
Як вирішували поставлене завдання
Стратегія просування
- бо аналіз основних ключів показав відсутність попиту в тематиці, вирішено було використовувати сайт як майданчик для просування в соціальних мережах
Створення сайту
- для цього необхідно було розробити концепт бренду, його образ, щоб виконати дизайн веб-сайту
- ідея стилю в “низькому ключі” спочатку замовником відкидалася, проте, промальовування сторінок змінило думку клієнта і стиль затвердили
- процес роботи над сайтом виглядав так:
Створення контенту
- створення контенту – генерація відеороликів та паркінг їх на youtube, за темами відео писали статті у блог сайту, розгонка їх у соціальних мережах – facebook, instagram
Для збирання ЦА сайту та її сегментації використовували інструменти Pixel.
Відеозйомку проводили, організувавши студію з нашого обладнання у приміщенні замовника.
Зйомка матеріалу включала 4 ролики на місяць, що вважалося достатнім для обраної активності. Приклад відеоконтенту нижче:
З якими проблемами зіткнулися у роботі
- проблем не було, швидше за все були робочі моменти, з якими довелося зіткнутися як під час написання статей, так і під час зйомок
- великий респект замовнику за бажання вчитися та вміння приймати адекватні та зважені рішення li>
Короткий підсумок
На момент написання цієї статті – проект у роботі. Але відчутні результати дійшли після кількох місяців роботи. Наприклад, вдалося одержати ТОП пошукової системи у видачі за основним ключем – “психодинамічний коучинг”.