Про проект
Просування університету психоаналізу (психології) кейс – Sigmund Freud University.
Sigmund Freud University Vienna «Зимова школа психотерапії»
Sigmund Freud University засновано у 2005 році в Австрії. Сьогодні університет – визнаний лідер у Європі як навчальний заклад з високим рівнем освіти у сфері психології та психотерапії.
Головний університет знаходиться у Відні. Філії університету навчають студентів також у Парижі, Мілані, Берліні, Любляні та Лінці.
Зимова школа психотерапії» та «Літня школа психотерапії» – освітні проекти у сфері психотерапевтичної освіти доктора психотерапевтичних наук, випускниці SFU, Тетяни Писаренко.
Відмінною рисою проекту є те, що лекції читають викладачі Віденського Університету Зигмунда Фрейда в Австрії.
Це особливий проект у ніші просування психолога, можна сказати – унікальний. Т.к. сам продукт немає аналогів і дуже специфічний навіть для аудиторії, яка ” в темі “. З огляду на це довелося імпровізувати з легендою для просування. Свою частку проблем завдала пандемія, закривши можливість проведення оффлайн заходів. По ходу роботи ми змінювали стратегію та варіанти комунікацій. Відсутність часу та необхідність отримання швидких результатів, як інструменти, залишила нам тільки контекстну рекламу для просування університету.
З якими завданнями прийшов клієнт для просування
Літня школа психотерапії», зазвичай, проходила у Відні. Тривала 7 днів і коштувала 800 Євро.
У зв’язку з першою хвилею пандемії навесні 2020 року Австрія закрила кордони. Це поставило під загрозу саме існування проекту.
У результаті австрійські колеги вирішили провести захід онлайн, але ціна участі в школі психотерапії при цьому залишилася незмінною – 800 Євро.
Яких результатів вдалося досягти
За місяць рекламної кампанії було продано 3 квитки на участь у Літній школі психотерапії вартістю 800 Євро.
Варто зазначити, що це був найекстремальніший досвід проведення рекламної кампанії, однак він дав позитивні результати.
- Літню школу психотерапії вдалося провести
- Кілька заявок, отриманих внаслідок весняної активності, вдалося відпрацювати восени, під час проведення «Зимової школи психотерапії»
- Сайт продовжує відпрацьовувати заявки
- Механіка збору лідів виявилася ефективною і надалі
Як вирішували поставлене завдання
Перше, з чим ми зіткнулися – відсутність комунікаційних майданчиків та рекламних матеріалів.
Довелося імпровізувати.
- Зняли рекламний ролик «Літньої школи психотерапії»
- Зробили лендинг-пейдж для паркування трафіку із соціальних мереж
Перший тестовий запуск показав, що «в лоб» отримати дешеві ліди на онлайн-захід вартістю 800 Євро в період пандемії не так просто. Тому ми вирішили запустити рекламу з метою перегляду відео та зібрати аудиторію людей, які додивилися ролик хоча б до 75%.
Далі ми створили схожу аудиторію та запустили рекламну кампанію з метою «трафік на сайт». Було отримано ~ 20 заявок на захід, що в ситуації, що склалася, можна вважати успішним результатом.