Про проект
Просування торгової марки – ТМ “ШАЛАНДА”. У 2016 році був створений монобрендовий інтернет магазин, який продає червону ікру торгової марки “ШАЛАНДА”. Ікра ТМ “ШАЛАНДА” чудово продавалася офлайн: магазини, супермаркети. Регулярна активність у ЗМІ забезпечила високий рівень знання бренду. З офлайн проблем не було.
З якими завданнями прийшов клієнт для просування
З урахуванням вищесказаного, клієнт очікував на високий рівень продажів онлайн. Очікування не виправдалися, тому було поставлено завдання:
- просунути інтернет-магазин ТМ “ШАЛАНДА”, збільшити кількість продажів, а також збільшення звернень від оптових покупців: ресторанів, кафе, інше;
- необхідно було зібрати ЦА для проведення масової рекламної активності онлайн, як наслідок, була потрібна генерація фото-контенту як для онлайн, так і для оффлайн заходів.
Яких результатів вдалося досягти
За час співпраці за допомогою інструментів контекстної реклами Google Ads вдалося досягти 11 015 конверсій. Вартість 1 конверсії, з урахуванням коефіцієнта конверсій ~ 17%, дорівнювала 15,11 грн, що, безперечно, було відмінним результатом для продукту, ціна якого потрапляла в luxury сегмент. Нижче скріншот аналітики за рік співпраці.
Як вирішували поставлене завдання
Для збільшення цільового трафіку в пошуковій мережі Google:
- зібрали семантичне ядро та провели аналіз конкурентів за основними запитами. Використовували інструменти: Key Collector, Google та Serpstat
- на підставі цих даних визначили семантичне поле, за яким зібрали структуру облікового запису Google Ads
- запустили тест та відмінусували явні “баги” у семантиці
- встановили аналітику, налаштували вирву продажів за ресурсом
- ще раз сегментували запити та перезбирали структуру облікового запису
- оптимізували вартість кліку в групах об’яв і бюджет кампаній на основі даних аналітики
- ввели коригування ставки протягом доби
- разом із відділом реклами клієнта написали понад 500 рекламних оголошень
- збалансували CTR груп оголошень, кампаній та, відповідно, облікового запису
визначили KPI, т.к. тестовий запуск дав ціну конверсії ~ 157грн.
Для збору сайту ЦА та її сегментації використовували інструменти Google Analytics.
Фото зйомку провели, організувавши студію, використовуючи наше обладнання у виділеному офісному приміщенні клієнта.
З якими проблемами зіткнулися у роботі
З перших днів роботи стало зрозуміло, що сайт був зроблений без урахування необхідності його подальшого просування.
- Основна проблема – відсутність необхідної структури ресурсу. Про це клієнт був повідомлений, але, на жаль, масштабування сайту не схвалив. Довелося працювати з тим, що було без урахування структури рішення.
- Суворе дотримання бренд-буку зупинило роботу частини рекламних повідомлень, оголошень, банерів, що добре працюють
- Бажання замовника використати інструменти контекстного просування для вирішення завдань, які таким чином не вирішувалися: провести підтримку ТБ активності банеркою в контекстно-медійній мережі з очікуванням на продаж від останньої
- Бажання продавати сезонний продукт цілий рік з урахуванням відсутнього попиту
Короткий підсумок
Із поставленими завданнями впоралися. Цілей клієнта було досягнуто.