Просування клінінгової компанії в Америці має низку істотних особливостей, зумовлених специфікою ринку та особливостями даної тематики у США.
В даному випадку вихідні дані проекту були такими:
Про проект
Компанія Goldmillio Cleaning Service – молода команда активних бізнесменів створила проект із прибирання будинків та комерційних приміщень у Флориді, Кейп-Корал. Заявка надійшла на локальне просування – просування в гугл картах. Вихідні дані були такими:
- молодий сайт, домен зареєстрований у 2023 році
- молодий профіль компанії, зареєстрований у Google Bisiness Profile у 2023 році
- проект у роботі з червня 2023 року
Завдання
Клієнт хотів збільшити видимість та кількість звернень з локального пакету, що генерується в органічному пошуку – seo просування – та пошуку послуг у гугл картах.
Ми прийняли в роботу таке завдання, попередньо переконавшись, що замовник має розуміння того, що воно амбітне, доведеться багато чого змінити і, можливо, переробити.
Способи та стратегія просування
Як говорилося вище, просування клінінгових послуг в Америці має низку особливостей.
Аналіз вихідних даних
Перше, що потрібно мати на увазі – це найвища конкуренція. Кількість клінінгових компаній у невеликому місті просто зашкалює.
На малюнку показана лише мала частина компаній із пошуку в картах.
Друге, на що ми звернули увагу – абсолютно невдале місце реєстрації фірми. Адже ми знаємо, як важливо правильно вибрати місце для локального просування.
Як видно на малюнку, локація така, що житловий сектор – основна цільова аудиторія – існує тільки з півночі та у безпосередній резиденції фірми. Велику частку “покриття” займають парк та річка. Зважайте на цей факт завжди при локальному seo!
Третє, що з’ясувалося під час аналізу вихідних даних – це помилка, пов’язана з реєстрацією профілю в Google Business Profile. Йдеться про те, що у вихідному профілі була відсутня опція керування та наповнення сайту, створеного в GBP, тобто не було можливості пов’язати сайт компанії з сайтом, створеним за допомогою google на платформі business.site.
На жаль, цю проблему гугл визнає, але вирішити не може й досі.
Що було виконано
Для успішної роботи найважливішою обставиною є однаковий погляд на проблему спеціаліста та замовника. Тобто замовник повинен розуміти, що робитимемо і для чого. Тому, перше, що ми виконали – затвердили концепт:
Ідея
Ми спробували висловити її графічно та затвердили з клієнтом:
Стратегія
У роботі ми використовували нашу стратегію, описану Олександром Муратовим у цій статті для serpstat: стратегія локального просування в Google Business Profile
Для візуальної вистави ми висловили її графічно:
- В основі стратегії знаходиться сайт із правильною структурою для локального просування – все буде зав’язано на ньому
- Профіль GBP – його грамотне налаштування та зв’язок із сайтом
- Відгуки – робота з ними
- Зовнішні сигнали – способи отримання зворотних посилань
План робіт
Ось візуалізація плану робіт з просування клінінгової компанії в США.
Покрокова інструкція
Щоб було зрозуміло, що ми виконували у цьому проекті – спробуємо ємно описати перелік проведених дій:
Визначення основного ключа – крок 1
Це найважливіший етап. Від нього залежатиме те, як ми побудуємо наше майбутнє WEB-рішення та як ми будемо налаштовувати профіль у GBP (Google Business Profile). Оскільки даних для аналізу не було на дату початку роботи – ми перший варіант сайту та профіль компанії оптимізували під такий ключ: cleaning service in Cape Coral. На цьому етапі ми припустилися серйозної помилки. Тому, з усією відповідальністю ставтеся до цього кроку. Іноді тривіальні послуги може бути не тривіальними. Як показала практика, пошукова система надає перевагу більш конкретному запиту: house cleaning in cape coral. Зважайте на це!
Налаштування профілю клінінгової компанії – крок 2
Сподіваюся, що Ви ознайомилися із наведеною вище статтею щодо стратегії просування локального бізнесу. І розумієте, що для правильного налаштування профілю нам необхідний основний ключ, а також список категорій (видів послуг) із запропонованих гугл для місцевого бізнесу. Допустимо, ключ ми вже маємо, а з категоріями найкраще допоможе визначитися аналіз конкурентів у видачі google maps за основним ключем. Рекомендую для цього використовувати інструмент GMB Everywhere, принцип роботи якого детально розглянутий у статті. Ось список робочих категорій для просування послуг клінінгової компанії:
Створення сайту – крок 3
Знову відсилаю до вищезгаданої статті тих, хто не зовсім розуміє: яка структура сайту має бути для успішного локального просування. На даний момент зупинилися на наступній структурі, яку Ви можете переглянути, перейшовши на сайт клінінгової компанії. Якщо коротко, то структуру можна виразити так:
Що реалізовано на сайті:
- Шість посадочних сторінок з урахуванням головної – Services
- Шість категорій блогу, сторінки яких просувають відповідні посадкові сторінки – CASES
- Перенесення ваги категорій на сторінки послуг
Сайт реалізований на WordPress. Контент для сайту – авторський, наданий клієнтом.
Структура сторінок розроблялася з урахуванням аналіз конкурентів з допомогою інструмента serpstat.
Постінг – крок 4
У рамках стратегії просування постинг у профіль GBP здійснювався за допомогою інструменту Serpstat Local Seo. Він дозволяє, одночасно з публікацією у профіль, здійснювати постінг у чотирнадцять каталогів, серед яких Facebook, Yelp, YelowPage, Trustpilot, Bing та інші. Всі ці сигнали враховуються пошуковою системою і добре працюють для локального просування послуг клінінгової компанії.
Частота постінгу була такою: перший місяць – це щотижня три кейси в блог і три пости в Serpstst Local Seo. Наступні місяці: два кейси на сайт і два посади в Serpstst Local Seo щотижня. Такої частоти виявилося достатньо, щоб за три місяці почати отримувати клієнтів з органічного пошуку для молодого сайту та свіжого бізнесу.
Результати
За шість місяців роботи ми досягли наступних результатів:
- Сайт почав отримувати органічний трафік
- З’явилися онлайн заявки на клінінг із сайту
- Місце компанії в Кейп Корал відмінно просунулося в ТОП в картах за основним ключем
- Відповідно з’явилася видимість в органічному пошуку – в блоці локального пакета у видачіВимір видимості за допомогою інструмента Local Falcon у вересні місяці:
Вимір видимості за допомогою інструменту Local Falcon наприкінці листопада:
Висновки
При системній роботі та наявності необхідних інструментів можна досягти відчутного зростання молодих сайтів при локальному просуванні їх. Просування клінінгової компанії – не виняток. Ще раз переконалися, що наша стратегія локального seo більш ніж робоча і може приносити відчутну користь практично будь-якому локальному бізнесу.
На даний момент Goldmillio Cleaning найшвидше зростаюча клінінгова фірма в Кейп Корал. Із проектом продовжуємо працювати.
Залишились питання?
Отримайте на них відповіді, зв’язавшись із нами: