Ремонт побутової техніки – це локальні послуги, прив’язані до конкретної локації, а тому для просування, як і інші home services у США, потрапляють у категорію тематик для локального seo (просування в гугл мапс). Основні фактори ранжування при такому просуванні описані в статті: що потрібно знати для просування в Google Maps? Суть його можна висловити кількома тезами:
- в основі просування лежить корпоративний сайт. Це головний майданчик, навколо якого будуватиметься подальший процес. Без нього не можна.
- сайт пов’язується з профілем компанії в Google Business Profile (GBP). Його також називають місцем компанії на карті, оскільки зареєструвавши сервіс у цьому інструменті – географічна мітка про компанію з’являється на картах.
- при локальному просуванні використовується два плейсменти для отримання трафіку (заявок):
- принцип просування – контентний: створення нових сторінок з подальшим їх просуванням. Як джерела зовнішніх сигналів використовуються великі сайти-каталоги, інші директорії, аналогічні GBP.
- для всього локального бізнесу існує траст, пов’язаний насамперед із кількістю та якістю відгуків. Тому робота з накопиченням останніх також входить у стратегію локального просування.
Рекомендуємо докладніше вивчити вищевказану статтю для кращого розуміння як принципів, так і стратегії роботи локального seo.
Что Потрібно Для Просування?
Для просування ремонту побутової техніки потрібно мати:
- сайт, здатний рости (про це нижче)
- профіль компанії в GBP з верифікованою адресою
- лояльних клієнтів, готових залишити відгуки
- бюджет на просування
Крім цих чотирьох обов’язкових умов – наявність сторінок у соціальних мережах буде також хорошим додатком.
Яким Має Бути Сайт?
В основі просування ремонту побутової техніки лежить сайт. Від його якості (як з погляду зручності, так і користі) залежатиме результат. З основних умов можна виділити такі:
Усі ці рекомендації спрямовані, в основному, на одну обставину – забезпечити сайту можливість рости. Це обов’язкова умова для успішного просування.
Реєстрація в GBP
Здавалося б – немає нічого простішого, ніж зареєструвати компанію в Google Maps. Однак – це не так. На якість просування, крім усього іншого, впливатиме і здатність місця зростати, створюючи звернення та переходи на сайт. Важливо розуміти, що не всі точки однакові: одні можуть дуже швидко набувати траст і конвертувати, другі – це роблять гірше, а треті – зовсім не конвертують. Ось рекомендації:
Тематичний Контент
Чи варто повторювати, що контент-король? Але яким він має бути для компанії з ремонту техніки? Відповідь на це питання легко отримати, вивчивши запитання користувачів, зібрані з різних сервісів. Це рекомендації щодо усунення конкретних проблем із цілком конкретною побутовою технікою. Люди хочуть отримати інформацію про те, як швидко виправити свій пристрій, як правило, самостійно. Цю обставину слід враховувати при створенні блогу. Немає нічого поганого в тому, що ніхто не хоче платити за ремонт, бажаючи власними силами розв’язати проблему, але якщо цю проблему добре описано у статті, користувач ознайомився з нею та подивився, який непростий процес ремонту – йому нічого не лишається, як зробити заявку на безплатний огляд і замовити майстра додому. Користуйтеся цим!
Крім цього, слід зазначити такі важливі моменти, пов’язані зі створенням нових сторінок і веденням блогу:
Частота Постингу – у Чому Сенс?
Постинг – це спосіб повідомити пошуковій системі, а також іншим каталогам, про новини компанії, тим самим оновивши інформацію про неї, роблячи її актуальною. Рекомендована частота постингу – 1 раз на 7-14 днів. Такий сигнал для локального seo створює передумови до наступного:
Відгуки та Динаміка їх Отримання
Ще донедавна основними сигналами відгуків були їхня кількість і загальна оцінка. Однак у 2024 році, на думку авторитетних сеошників, гугл змінив своє ставлення до відгуків у профілі GBP. Тепер крім кількості та якості враховується динаміка їхнього отримання, що стосовно ремонту побутової техніки несе певний сенс актуалізації діяльності. Адже, погодьтеся, якщо компанія працює і обслуговує клієнтів – відгуків про результати її роботи не може НЕ бути.
Практика показує, що для збереження позицій – достатньо 1 відгуку на тиждень. Для зростання профілю (у більшості конкурентних місць) цієї кількості не достатньо. На сьогоднішній день, щоб рости у великих містах потрібно 2-3 відгуки на тиждень. За такої динаміки отримання відгуків останні не будуть лімітуючим фактором для просування в локальному пакеті. Однак, слід розуміти, що динаміка для кожного конкретного міста може сильно відрізнятися, оскільки залежить від попиту і конкуренції в даному місці ранжування.
Помилики – Що Не Потрібно Робити?
Просуваючи ремонт побутової техніки в США (appliance repair), найчастіше власник стикається з неправильним розумінням суті процесу, вигадуючи або «фантазуючи» на предмет просування. Нижче перерахуємо часті помилки:
І зрештою, хотілося б дати основну рекомендацію власникам ремонту побутової техніки, які просувають свій бізнес в Америці та Канаді: