Cover-2025-appliance-repair-site

Яким Має Бути Сайт Для Ремонту Побутової Техніки?

Що потрібно знати?
Структура та блоки
Лендінг для ремонту побутової техніки
Вибір CMS
Верстка
Локалізація
Зв’язок із GBP
Висновки

Серед величезної кількості локальних компаній з ремонту побутової техніки в США та Канаді можна виділити ті з них, що зростають і регулярно отримують клієнтів з Інтернету, та решту – які тільки й роблять, що купують ліди. Якщо цю закономірність проаналізувати, то можна переконатися в тому, що успішні компанії мають дуже якісні сайти, стежать за ними, регулярно наповнюють і просувають. То який має бути сайт для ремонту побутової техніки (appliance repair), щоб бізнес із ремонту техніки став успішним?

Що Потрібно Знати?

Перш ніж перейти до обговорення деталей з виробництва сайту для сервісів з ремонту в США, необхідно зазначити, що це бізнес локальний. Це означає, що будь-яка такого роду компанія обмежена місцем свого знаходження – містом (містами), а, найчастіше, якщо місто велике – районом обслуговування (районами обслуговування). Тому, до них застосовується просування в Google картах – загальні принципи і рекомендації для отримання клієнтів.
Це дає підставу вивести стратегію локального просування і структурувати всі фактори ранжирування в google картах.

У цьому разі нас цікавитиме група факторів, які б допомагали сайту зростати. І перший і найважливіший з них – це структура.

Структура

Попри те, що стратегія локального просування працюватиме для будь-яких локальних бізнесів – тобто – універсальна – цього не можна сказати про структуру сайтів. Для різних тематик структура значно відрізнятиметься. Однак принцип, який лежить в основі сайту для ремонту побутової техніки, буде спільним для будь-якого локального бізнесу.
Суть його полягає в побудові тематичних хабів (блоків, розділів). Стосовно сайту з ремонту побутової техніки можна виділити такі типи сторінок і блоків:

Сервіси. Це сторінки, що описують конкретні послуги компанії. Це хаб послуг і він може складатися з: ремонту холодильників, посудомийок, духовок, пральних машин тощо.
Райони обслуговування – локації. Важливо зазначити, що якщо район обслуговування має пошуковий попит – то потрібно робити сторінку під цей район. Наприклад, компанія знаходиться в місті Тампа, Флорида. Недалеко від Тампи є місто Ларго. І існує попит, описаний ключем appliance repair largo. Якщо компанія може працювати в Ларго – в структуру сайту необхідно включити цю локацію.
Бренди. Пошуковий попит говорить про те, що люди часто шукають ремонт пристрою конкретного бренду, тому зі сторінок брендів також потрібно створювати тематичний хаб. Наприклад, потрібно мати можливість ранжуватися за запитом sub-zero refrigerator repair, де sub-zero – назва бренду.
Проблеми. Опис проблем і варіантів їх розв’язання – дуже важливі сторінки не тільки для закриття пошукового попиту, а й як інфопривід для локального просування.
Відгуки. Тут важливо зазначити, що відгуки – це блок – обов’язковий елемент для будь-якої трафікоутворюючої сторінки локального сервісу. Наявність цього блоку допомагає конвертуватися потенційним клієнтам і знижує конверсійний бар’єр на шляху користувача.

Крім цих обов’язкових елементів – сайт для ремонту побутової техніки повинен мати блок форми зворотного зв’язку, а також блок карт з проїздом до офісу з конкретних локацій. Останнє підвищує траст компанії в цьому місці, що є дуже важливим під час локального seo просування.

А тепер давайте розберемося з лендінгами. Чи може лендінг бути робочим варіантом?

Лендінг Для Ремонту Побутової Техніки – Чи буде Працювати?

Думаю, багатьом стало зрозуміло, що за допомогою лендінгу вирішити питання локального просування буде дуже важко. Причина – низька тематичність ресурсу. Ось те, що заважатиме давати результат лендінг пейдж:

Відсутність сторінок сервісів. З точки зору стратегії локального просування – блок сервісних сторінок є обов’язковим на думку більшості фахівців у локальному seo. Односторінковий сайт цього реалізувати не дасть. І якщо відсутність інших сторінок вплине лише на органічний трафік, то відсутність сервісів, окрім вищезгаданого, вплине і на позиції компанії в локальному пакеті.
Відсутність сторінки брендів і локацій. Ці тематичні сторінки також будуть відсутні, а це означає, що місцевий трафік з органічного пошуку також буде обмежений.
Відсутність нових сторінок для просування. Відомо, наскільки важливий регулярний постинг у каталоги, проте він будується на створенні нових сторінок. У цьому випадку – що постити?

З вищесказаного стає зрозуміло, що хоч би як Ви оптимізували лендінг, хоч би скільки на нього купували беклінків – він завжди програватиме при локальному просуванні повноцінному сайту. Звідси:

Хочете просувати ремонт побутової техніки?
Робіть сайт!

Вибір CMS

Існує багато думок щодо важливості CMS для сайтів послуг. Насправді – це абсолютно не важливе питання. CMS може бути будь-якою. Набагато важливішим залишається питання верстки і чистоти коду документа, наявності коректної мобільної версії та адаптивності сайту. З рекомендованих CMS – це WordPress. Тільки через велику популярність, поширеність і велику кількість плагінів і компонентів для розробки.

Верстка

На відміну від вибору cms – якість верстки дуже сильно впливає на якість сайту, і, відповідно, на якість просування. Часто сайти, створені на куплених або безкоштовних темах, не мають належного рівня верстки, що спочатку закладено розробниками шаблонів. При розробці та створенні сайту – це потрібно враховувати. Важливо зазначити таке:

Заповнення основних мета-тегів. Це одна з найважливіших текстових зон документів (сторінок). Чи потрібно говорити, наскільки важливий title ?
Порядок заголовків. Як правило, порядок тегів h1-h6 для конкретної сторінки не складно виконати послідовно. Але сторінка складається не тільки з тіла документа, є ще хідер і футер, у яких можуть бути проблеми – звертайте увагу на заголовки в них! Найчастіше їх потрібно коригувати.
Хлібні крихти. Їх часто не використовують, а даремно. Адже це вони дають вагомий сигнал пошуковій системі для розуміння структури сайту. До того ж – це частина внутрішньої перелінковки.
Навігація. Основні помилки в тому, що в меню вставляють усе, що тільки заманеться. Насправді важливо розуміти, що це наскрізні посилання і вони мають вести на найважливіші (трафікоутворювальні) сторінки. Не потрібно туди додавати все підряд.

Локалізація

Одне із завдань сайту для компанії з ремонту побутової техніки полягає в тому, щоб пояснити пошуковій системі (дати однозначну відповідь), де саме надаються послуги. Причина цього – це бажання пошукової системи дати найбільш релевантну відповідь користувачеві з урахуванням його місця розташування (у цьому разі – персоналізована видача з урахуванням геоданих). Гугл чудово розуміє навіщо і хто шукає ремонт побутової техніки. І його завдання – дати користувачеві з Чикаго на вибір якомога релевантніший (з погляду місця розташування) набір компаній. При цьому, туди не повинні потрапляти сервіси з Флориди або іншого штату. Тому, гео-релевантність контенту потрібно враховувати (докладніше про це описано тут: Рейтинг SEO факторів для просування в Google Business Profile)

Тут можна дати пораду – використовуйте футер для правильного локального позиціонування. Це наскрізні посилання і вони можуть бути дуже корисними в цьому випадку. Наприклад:

Локации компании  по ремонту бытовой техники в футере сайта
Локації компанії з ремонту побутової техніки у футері сайту

Корисним також буде створення власної карти з мітками офісів компанії в різних містах. Якщо такі мають місце бути.

Зв’язок із GBP

Зв’язок сайту з Google Business Profile проводьте коректно. Якщо профіль у GBP один і сервіси виявляються в одному місті – використовуйте головну сторінку як основну при заповненні профілю. Якщо ж таких профілів багато (у різних містах, районах), то, відповідно, виходячи з вищевикладених вимог – мають бути сторінки на сайті під ці локації. Тоді потрібно в налаштуваннях відповідних профілів GBP вказати відповідні локації. Це важливо, тому що один зі шляхів отримання клієнта – це його конвертація зі сторінки сайту, на яку він потрапив при переході з профілю або google карт. Якщо профіль один – проблем немає. Але якщо багато і в різних містах, то користувача потрібно вести на його гео-релевантну сторінку. Наприклад, не потрібно людині з Чикаго – давати головну сторінку сайту компанії, яка працює по всьому штату Іллінойс. Потрібно вести її на сторінку локації в Чикаго. Так Ви підвищите конвертацію більш якісним контентом для конкретних цільових груп.

Пример связи сайта с профилем в GBP
Приклад зв’язку сайту з профілем у GBP

Висновки

Для успішного просування ремонту побутової техніки в США і Канаді важливо відзначити такі тези, які стосуються сайту компанії:

Сайт – це основа

Стратегія локального просування ремонту побутової техніки в США будується на корпоративному сайті. Останній вирішує багато різноманітних завдань:

  • для власника (його презентація як бренду)
  • для користувача (зв’язок його з сервісом)
  • для пошукової системи дає точне місце надання конкретних послуг
Лендінг не підходить для просування в цій тематиці
Структура сайту має найважливіше значення
Особлива увага верстці, чистоті коду і перелінковці
Коректний зв’язок сайту з локаціями в GBP

Зміст

Що потрібно знати?
Структура та блоки
Лендінг для ремонту побутової техніки
Вибір CMS
Верстка
Локалізація
Зв’язок із GBP
Висновки

Поставте питання – ми швидко відповімо на нього!

    І наостанок, хотілося б дати основну рекомендацію щодо створення сайту для ремонту побутової техніки:

    Для отримання клієнтів за допомогою сайту потрібно уявляти принципи просування ремонту побутової техніки в цьому регіоні.
    У підсумку, від них залежатиме обсяг і кількість необхідного контенту, що потрібно спочатку закласти під час створення сайту

    Кейси

    Інші тематичні статті