Хто такий контент-фотограф?
Контент-фотограф, це спеціаліст, який не тільки володіє навичками роботи з професійною технікою, але також знає вимоги соціальних, пошукових мереж та може працювати за технічним завданням бренд дизайнера або SMM спеціаліста, або розробити таке технічне завдання самостійно . Це важливе якість, т.к. така людина володіє не тільки своїм ремеслом, а й розуміє принципи просування сайтів та просування сторінок у соціальних мережах. .
Контент-фотограф повинен не тільки розбиратися в композиції та технічних тонкощах професії, але й розуміти завдання бізнесу
Зйомка
Перш ніж приступати до зйомки, потрібно заповнити бриф, на основі якого буде складено технічне завдання для фотосесії. У технічне завдання можуть бути включені ідеї для контент-фотосесії, референси, а також контент план. Обов’язково повинні бути прописані всі розміри та роздільна здатність фотоконтенту на виході.
Для соцмереж
Різні соціальні мережі висувають різні вимоги до фотоконтенту. Саме тому контент-фотограф має отримати техзавдання з урахуванням контент-плану. В іншому випадку, на постпродакшні може бути вкрай проблематично адаптувати відзнятий матеріал під необхідний формат. Що може ускладнити створення та просування сайту або просування інтернет-магазину, сторінки, профілю.
Приклад невдалої фотосесії.
Прекрасні фотографії абсолютно зіпсовані під час обрізання під Instagram-формат 1:1. Під час посту у стрічку біля об’єкта зйомки обрізається голова та ноги.
Для інстаграм
Для фотоконтенту, що працює, потрібен бренд дизайнер, який “упакує” ваш профіль в інстаграм, підбере колірну гаму і складе технічне завдання для контент-фотографа.
Не кожен професійний фотограф може знімати контент для соціальних мереж. Часто після звичайної фотосесії виходить більше 100 фото в одному ракурсі та форматі, який не підходить для інстаграм.
Приклад невдалої фотосесії.
Всі фотографії в одній локації, і в одному, не підходящому для Інстаграм, ракурсі
Для сайту
Контент-фотограф – це не тільки про соціальні мережі. На етапі, наприклад, створення сайту, контент-фотограф має втілити ідею дизайнера, висловивши її у фотоматеріалі, який буде використаний при верстці рішення. До того ж, не слід забувати, що для послуги просування сайтів, інтернет-магазинів – необхідний унікальний контент.
Ціна
Як і приватний інтернет маркетолог, хороший контент-фотограф, який може замінити двох-трьох фахівців, точно не буде зайвим у вашій команді. А найголовніше, заощадить ваші ресурси. Якісні послуги інтернет маркетинга важко собі уявити без контент-фотографа.
Вартість фотосесії залежить від:
- наявності технічного завдання, якщо його немає, розробку візьме на себе контент фотограф;
- локації, на виїзді чи студії. Оренда залів навіть у одній студії можуть суттєво відрізнятися. Якщо локацій багато, відповідно до бюджету потрібно закладати ще й транспортні витрати;
- кількості реквізиту. Контент фотограф хоч і фахівець, але реквізит знаходиться у зоні відповідальності замовника
- обладнання. Техніка та освітлювальне обладнання підбираються залежно від складності технічного завдання.
Кейси
Дивіться кейси наших робіт на сторінці портфоліо:
Фотопортфоліо