виды контента

Види фотоконтенту

Для більшості комунікаційних майданчиків: сайти, інтернет-магазини, сторінки соціальних мереж, наявність якісного фотоконтенту, поряд з відеоконтентом, визначає якість і, як наслідок, результат комунікації.
Форми відеоконтенту залежать від тематики бізнесу (продукту), а також технічних вимог комунікаційних майданчиків. Докладніше про це нижче.

Фотозйомка архітектури та інтер’єрів

Фотозйомка архітектури та інтер’єрів займає окреме місце серед інших видів зйомки і вважається однією з найскладніших у технічному плані.
Приватний інтернет маркетолог повинен точно визначити вимоги різних рекламних платформ для фотографа. Це важливо, оскільки не кожен фотограф розуміє специфіку цих платформ та їхні вимоги до контенту. У технічному завданні обов’язково слід прописати:

  • великість планів;
  • співвідношення сторін кадрів (вертикальних або горизонтальних);
  • необхідні пропорції кадру (1:1, 3:4, 16:9);
  • розмір у пікселях та роздільна здатність;
  • заздалегідь підготувати референси

Бізнес-портрет

Бізнес-портрет – окремий жанр фотозйомки, використовується для друкованих матеріалів та публікацій на сайтах.
Зазвичай для такого фото вибирають зйомку на робочому місці або фотостудії.

Предметна фотографія

Предметна зйомка – один з найбільш затребуваних видів контенту, особливо під час просування сайтів. Послуги просування сайтів часто включають використання предметних фотографій для просування бізнесу. Показати товар з найкращого боку – завдання номер один будь-якого бренду.
Однак ще на етапі планування фотосесії важливо пам’ятати про технічні вимоги різних рекламних майданчиків. До технічних вимог належить як стилістика, а й можливість адаптації контенту під різні майданчики. Наприклад,
вимога до фотографій для instagram – розмір 1080 пікселів з роздільною здатністю 300 dpi, а фото на сайті повинні мати роздільну здатність 72 dpi і можуть мати нестандартне співвідношення сторін.
Для друку рекламних матеріалів потрібна спеціальна професійна корекція кольору.

Фешн фотографія

Фотографія для модних брендів дуже різноманітна.
На етапі планування зйомок потрібно заздалегідь подбати про технічне завдання та референси для фотографа. У технічному завданні обов’язково потрібно вказувати всі необхідні розміри фотоконтенту з урахуванням вимог рекламних майданчиків.
Невеликий лайфхак: із горизонтальної фотографії завжди можна зробити вертикальну, а із вертикальної горизонтальну – ніяк 🙂

Фуд фотографія

Складність фотозйомки їжі полягає в тому, що їжа і напої дуже швидко втрачають привабливий вигляд, тому фуд зйомка вимагає особливо ретельної підготовки та дисципліни не тільки з боку фотографа, але і з боку замовника . У особливих випадках, коли планується масштабна рекламна кампанія та вимоги до фото контенту дуже високі, є сенс запросити на зйомку фуд стиліста. Але такий підхід має і зворотний бік. Вам дуже важко пояснити клієнту чому їжа, яку йому принесли, відрізняється від тієї, яку він бачив у рекламі. Тому важливо дотриматися балансу між тим, що ви показуєте в рекламі, і тим, що є насправді. І звичайно, потрібно пам’ятати про вимоги рекламних майданчиків: формат, дозвіл і т.д. Оскільки ресторани відмінно просуваються як локальні місця, то фото їжі також відмінно може бути використане при просуванні сайту, а також профілю Google Business Profile. Використовуйте послуги інтернет маркетинга для локального просування Вашого бізнесу в Google Maps.