Сайт для клининговой компании

Сайт Клінінгової Компанії – Яким Повинен Бути?

Серед усього розмаїття інформації зі створення, розробки та оптимізації сайтів власникові вельми непросто визначитися з тим, що ж із величезного списку чинників є дійсно важливим для просування його бізнесу. У даному випадку, мова піде про сайт клінінгової компанії:

Основи просування

Перед тим, як створювати або переробляти веб-рішення, важливо розуміти, яке завдання має вирішувати сайт при просуванні бізнесу. Таких завдань для клінінгу може бути не так вже й багато:

Паркування соціального трафіку при просуванні в SMM
Паркування трафіку з контекстної реклами Google Ads
Генерація SEO трафіку
Участь у локальному просуванні в Google Maps
Підвищення довіри до бренду

Залежно від обраного каналу (каналів) просування – сайт має відповідати їм.

Який повинен бути сайт для локального просування

Якщо ми розглянемо клінінгові послуги з точки зору бізнесу, то ми прийдемо до того, що цей бізнес є локальним. Тобто, існує географічна прив’язка компанії до місця надання послуг. Навіть якщо клінінгова компанія велика, що працює в багатьох містах – вона все одно є локальною в рамках усіх тих місць, де надає послуги. Цю важливу обставину слід виокремити і будувати подальші міркування, ґрунтуючись на ній:

Клінінгові послуги мають локальний характер. Вони прив’язані до місця. Це основна їхня характеристика.
Без “Б”

Сайт для просування в SMM

Для просування в SMM клінінговій компанії не обов’язково мати повноцінний сайт. Важливо, щоб цільова сторінка, на яку переходитиме потенційний клієнт, добре конвертувала і містила саме тут інформацію, заради якої користувач натиснув на кнопку рекламного повідомлення, щоб ознайомитися з пропозицією докладніше. Для цієї мети підійде лендінг.

Лендинг для SMM
Приклад лендингу для просування в SMM

Ви можете зробити його яким завгодно, аби він конвертував, тобто трафік переводив у звернення. Мінуси лендінгу лише в тому, що він годиться тільки для просування клінінгу в СММ. І більше ні для чого.

Сайт для просування в Google Ads

Якщо Ви плануєте використовувати контекстну рекламу для просування клінінгової компанії, то до створення сайту потрібно підходити більш професійно. Цей канал вимагає оптимізовану сторінку під групу пошукових запитів (ключових слів). Тому лендінг-пейдж без оптимізації під них не працюватиме належним чином. Ви просто переплачуватимете за рекламу, оскільки якість цільової сторінки впливатиме на загальний показник якості групи оголошень, кампанії, що призведе до значного подорожчання реклами.

Для повноцінного просування компанії в мережі google ads бажано мати сайт, оптимізований під просування за допомогою контекстної реклами. Кількість сторінок на ньому має відповідати кількості сервісів і послуг, що необхідно просувати. Це може бути мультилендинг або шаблонний сайт для клінінгової компанії. Важливим має залишатися таке: кожна сторінка – це окрема послуга. І просуваючи її ми використовуємо один запит або групу високорелевантних між собою запитів.

Форма обращения на сайте
Форма для заявок посадкової сторінки, що просувається в Google Ads

Чи можна використовувати лендінг для контекстної реклами клінінгу?

Якщо лендінг пейдж оптимізовано під один основний ключ (одну послугу), то контекстна реклама може бути налаштована для ефективного просування цієї послуги. Проблема лише в тому, що клінінгова компанія має цілий список послуг. І зробити сторінку, однаково релевантну їм усім – не вийде. Тому, для просування одного клінінгового сервісу або однієї послуги – оптимізований лендінг може працювати, але якщо Ви хочете просувати цілий список послуг – то односторінкового сайту недостатньо.

Лэндинг пейдж клининговой компании
Лендінг пейдж клінінгової компанії

Наприклад, Ви даєте рекламу клінінговій компанії в США за ключем house cleaning. У цьому випадку лендінг має бути оптимізований під цей основний ключ. Йдеться, насамперед, про оптимізацію title, h1-h4. Тоді, використовуючи маску house cleaning, можна ефективно налаштувати рекламу. У всякому разі, сторінка не буде стримуючим фактором як за її вартістю, так і за її релевантністю.

Але якщо Ви на цю сторінку захочете купити трафік, що описується ключем window cleaning, – Ви переплачуватимете за нього (і може бути вельми багато, в рази), оскільки оптимізувати лендінг однаково якісно під ці дві фрази буде важко. Це мають бути дві різні сторінки.

Сайт для SEO просування клінінгу

Під час просування клінінгу в SEO ми повинні орієнтуватися завжди на результати місцевої видачі. Важливо розуміти таке: не варто конкурувати з усім інтернетом або з усім регіоном. Важливо перемогти конкурентів, які знаходяться поруч з Вами. Потрібно зібрати якомога більше місцевого трафіку, тож, враховуйте це під час створення сайту. Ймовірно, Ви захочете оптимізувати його за топонімом. Наприклад, якщо Ваша клінінгова компанія в США працює в Чикаго – слід особливу увагу приділити ключу house cleaning in Chicago. Це ж стосується сервісів. Використовуйте якомога більше місцевих сигналів під час оптимізації.

Структура сайту для клінінгової компанії

Як мінімум, для просування клінінгу сайт повинен мати кілька хабів. Це можуть бути:

послуги (це перелік послуг Вашої компанії, напевно, найважливіший тематичний блок)
місця (area), де ці послуги надаються (наприклад, якщо ми маємо cleaning service in chicago, то райони цього міста можуть скласти цей хаб)
корисні статті (це матеріали, оптимізовані під інформаційні запити в тематиці клінінгу)
кейси (сюди можуть входити виконані прибирання, з переліком наданих послуг, невеликим фотозвітом або відеороликами)
відгуки (публікуйте відгуки про компанію не тільки з google, використовуйте всі можливі сервіси, наприклад trustindex, yelp, trustpilot)
Хаб с кейсами клининговой компании
Хаб із кейсами клінінгової компанії

Важливо також визначитися зі сторінками, що просуваються. Крім головної сторінки це можуть бути сервіси. Чудово буде, якщо Ваші статті з блогу будуть високо ранжуватися і приносити трафік. Це дасть змогу сайту зростати. Саме таку стратегію я і рекомендую використовувати. Такий контентний метод просування завжди дає результат. Єдиний нюанс – це не швидко. Наберіться терпіння.

Зовнішні посилання

Зовнішні посилання для просування клінінгу мають бути правильними. Я б не рекомендував купувати їх. Так роблять більшість людей у США, купуючи дешеві посилання в індусів або арабів. Це ні до чого доброго не призведе. Я не дарма написав про те, що посилання мають бути правильними. Гугл знає, що Ваш бізнес місцевий. І цитування має носити також локальний характер. Немає проблем отримати перші беклінки з каталогів.

Список внешних директорий (каталогов) в США
Каталоги (зовнішні директорії) у США

Благо для просування клінінгу в США таких дуже багато, починаючи від Yelp і закінчуючи yellowpage. Повний список каталогів для отримання безкоштовних посилань можна подивитися в статті: Просування руфінгової компанії.

Контент

Ковер до уборки
Килим на веранді до прибирання
Ковер после уборки
Килим на веранді після прибирання

З одного боку Ви подумаєте: що можна зняти в прибиранні будинку? Це ж не красиві ресторанні страви чи тому подібне, але насправді, клінінг – чудова тематика для генерації якісного контенту. Людям подобається оцінювати: що було і що стало. Наприклад, знімаєте об’єкт до прибирання і після. І ось Вам готовий інфопривід і матеріал для кейса. Його можна публікувати на сайті, а посилання на такий кейс просувати на всіх зовнішніх сайтах, що підтримують постинг. Ця стратегія точно працює, беріть на озброєння!

Сайт для просування клінінгу в Google Maps

Google Maps – просто створений для просування локального бізнесу, зокрема й клінінгу. І цим все сказано. Але Ви маєте розуміти, що все, що сказано стосовно сайту для SEO-просування, – актуально при просуванні компанії в гугл картах. До того ж, доведеться працювати не тільки з сайтом, а й з профілем компанії в Google Business Profile.

Google Business Profile
Профілі клінінгових компаній у Google Business Profile

Для ефективного просування клінінгу зверніть увагу на ось цю статтю: Рейтинг SEO-факторів для просування в GBP. У ній докладно описано 20 найважливіших факторів, поліпшивши які Ви точно отримаєте ТОП. Як описана стратегія працює для просування клінінгу в google maps Ви можете прочитати в нашому кейсі: Просування клінінгової компанії в США.

Але крім цих рекомендацій хотілося б виділити важливі, на наш погляд, обставини:

  • будьте уважні з визначенням основного ключа в цій тематиці – це може бути не так просто, як здається
  • майте на увазі, google постійно змінює назву категорій, а це значить, що Ви також маєте реагувати, бо зобов’язані забезпечити повну релевантність між основним ключем, цільовою сторінкою та основною категорією
  • генеруйте контент – це непросто, але тільки корисний матеріал приноситиме дивіденди
  • підключайте постинг на велику кількість каталогів. Не обмежуйтеся тільки можливостями GBP
  • намагайтеся отримати посилання, наприклад, в обмін на прибирання, з місцевих шкіл, університетів, церков, ком’юніті або великих компаній. Ці сигнали дуже подобаються системі
  • працюйте системно з сайтом, створюючи не менше однієї сторінки на тиждень
  • якщо Вам здається, що трафіку недостатньо – підключайте контекстну рекламу. Сайт, створений для seo-просування або локального seo (просування клінінгу в google maps) – чудово підходить для контекстної реклами. Тільки не працюйте на великих ставках – це загрожує зливом грошей і склікуванням

Інші статті про просування в Google Maps

Висновки

Якщо Ви думаєте про просування клінінгу в онлайн і зрозуміли, що Вам потрібен сайт – визначтеся зі стратегією. Найефективнішим каналом просування на даний момент є просування клінінгу в google maps. Використовуйте поради вище, але пам’ятайте, що для хорошого результату та ефективної роботи – потрібне якісне WEB-рішення, здатне рости в місцевих результатах видачі. Тому, робіть якісний сайт для клінінгу, якщо хочете отримати велику кількість звернень! Звертайтеся, допоможемо в цьому:

Замовити сайт для клінінгової компанії