Before after roofing Local SEO-1

ТОП 3 Поради Щодо Оптимізації Профілю GBP

Просування руфінгової компанії в США в Google Maps створило інфопривід для написання цієї статті. Усього кілька тривіальних змін дали змогу просунути компанію у Везерфорді в ТОП 1.

Відео з оптимізації бізнес-профілю компанії

У цьому відеоролику ми розібрали оптимізацію профілю GBP на прикладі кейса просування руфінгової компанії в США.

Отже, що було зроблено:

Аналіз конкурентів

Ось посилання на проведений аналіз конкурентів у видачі гугл карт для руфінгової компанії. Що ми зробили:

  • створили список пошукових фраз за якими відображається у видачі локальний пакет у тематиці нашого клієнта
Анализ поисковых запросов для GBP
Аналіз пошукових запитів для GBP
  • Виділили 7 найцікавіших фраз і відфільтрували їх за частотністю
Выборка из 7 фраз для анализа конкурентов в GBP
Вибірка з 7 фраз для аналізу конкурентів у GBP
  • За кожною фразою ми виокремили 5 конкурентів із Google Maps (за винятком компаній, що відображаються в блоці реклами)
Список конкурентов в Google Maps
Список конкурентів в Google Maps
  • Створили зведену таблицю за кількістю потраплянь кожного з них у ТОП видачі
Сводная таблица
Зведена таблиця
  • Вибрали 5 конкурентів для подальшого аналізу на підставі кількості потраплянь у ТОП видачі
ТОП 5 конкурентов
ТОП 5 конкурентів
  • проаналізували візуально сайти конкурентів, виписавши при цьому їхні заголовки цільових сторінок і тег H1, включно з власною компанією
  • проаналізували дані й отримали таку інформацію:
Анализ связки сайт-профиль GBP
Аналіз зв’язки сайт-профіль GBP

Висновки

  • наш сайт не поступається конкурентам ні за трафіком, ні за ключами, ні за беклінками
  • наш профіль має такі ж, як і в конкурентів, відгуки та їхню середню оцінку
  • усі конкуренти використовують одну й ту саму основну категрію
  • 3 з 6 конкурентів не використовують додаткові категорії
  • тайтл цільової сторінки конкурентів оптимізовано тільки в 1 компанії
  • заголовки h1 або відсутні або слабкі

3 поради для оптимізації профілю GBP

Налаштуйте додаткові категорії

Важливість додаткових категорій під час ранжування профілю GBP дуже докладно описано мною в цій статті: https://serpstat.com/ru/blog/rejting-faktorov-dlya-prodvizheniya-v-google-business-profile/. Вивчіть її, щоб зрозуміти, наскільки вагомий внесок додаткових категорій у ранжування профілю. Тут же зазначимо таке: налаштовані додаткові категорії дадуть профілю більше охоплення (покази), що призведе до більшої кількості взаємодій, чого, власне, нам і потрібно домогтися.

Перша порада – завжди заповнюйте додаткові категорії Вашого профілю якомога релевантніше до послуг і якомога повніше.

Тайтл цільової сторінки

Між тайтлом цільової сторінки та основною категорією має бути повна відповідність. Ця відповідність забезпечується правильним вибором основного ключа. Він має увійти як у назву основної категорії, так і в тайтл цільової сторінки.

Порада друга – забезпечте повну релевантність між основною категорією і тайтлом цільової сторінки.

Основний заголовок сторінки

Дайте системі зрозуміти, що основний контент сторінки релевантний основному ключу. Пишіть його так, щоб рівень тематичного зв’язку між тайтлом і h1 був якомога сильнішим. Якщо сумніваєтеся – вживайте основний ключ або його синоніми.

Порада третя – зробіть основний заголовок сторінки якомога більш релевантним тайтлу документа.

Результати

Лише 3 зміни призвели до надзвичайно швидкого і великого зростання профілю в результатах видачі google maps. Ось дані localfalcon після 2 місяців роботи:

видимость профиля в GBP
Видимість профілю в GBP після внесених змін
Оптимізувати профіль GBP