Як Просувати Ремонт Побутової Техніки в США

Як просувати ремонт побутової техніки?
Що потрібно для просування?
Яким має бути сайт?
Реєстрація в GBP
Тематичний контент
Частота постингу – у чому сенс?
Відгуки та динаміка їх отримання
Помилки – що не потрібно робити

Ремонт побутової техніки – це локальні послуги, прив’язані до конкретної локації, а тому для просування, як і інші home services у США, потрапляють у категорію тематик для локального seo (просування в гугл мапс). Основні фактори ранжування при такому просуванні описані в статті: що потрібно знати для просування в Google Maps? Суть його можна висловити кількома тезами:

  • в основі просування лежить корпоративний сайт. Це головний майданчик, навколо якого будуватиметься подальший процес. Без нього не можна.
  • сайт пов’язується з профілем компанії в Google Business Profile (GBP). Його також називають місцем компанії на карті, оскільки зареєструвавши сервіс у цьому інструменті – географічна мітка про компанію з’являється на картах.
  • при локальному просуванні використовується два плейсменти для отримання трафіку (заявок):
органічний пошук (пошукова видача). Лід можливий при переході на сайт.
локальний пакет (з пошукової видачі або з Google Maps). Клієнт може конвертуватися (зателефонувати) навіть без переходу на сайт – з блоку локальної видачі.
  • принцип просування – контентний: створення нових сторінок з подальшим їх просуванням. Як джерела зовнішніх сигналів використовуються великі сайти-каталоги, інші директорії, аналогічні GBP.
  • для всього локального бізнесу існує траст, пов’язаний насамперед із кількістю та якістю відгуків. Тому робота з накопиченням останніх також входить у стратегію локального просування.

Рекомендуємо докладніше вивчити вищевказану статтю для кращого розуміння як принципів, так і стратегії роботи локального seo.

Что Потрібно Для Просування?

Для просування ремонту побутової техніки потрібно мати:

  • сайт, здатний рости (про це нижче)
  • профіль компанії в GBP з верифікованою адресою
  • лояльних клієнтів, готових залишити відгуки
  • бюджет на просування

Крім цих чотирьох обов’язкових умов – наявність сторінок у соціальних мережах буде також хорошим додатком.

Яким Має Бути Сайт?

В основі просування ремонту побутової техніки лежить сайт. Від його якості (як з погляду зручності, так і користі) залежатиме результат. З основних умов можна виділити такі:

Структура. Це, без сумніву, найважливіша характеристика для зростання органічної видимості. У роботі відмінно себе показала silo-структура. Використовуйте тематичні хаби: сервісів (послуг), брендів техніки, локацій сервісів, тематичних статей за типами техніки.
Блок сервісів. Останні дані щодо значущості чинників під час ранжування локальних компаній у місцевих результатах пошуку свідчать про значну вагу окремо описаних сервісів (послуг) на сайті. Це свідчить про те, що гугл у цій тематиці більше довіряє повноцінним ресурсам, ніж лендінгам (односторінкам).
Блог. Наявність інформаційних статей, корисних для користувачів, значно збільшує видимість сайту і створює інфопривід для постингу.
CMS. Абсолютно не важливо, на якому движку буде зроблено сайт, важливим залишається чистота верстки. Це точка зростання для абсолютної більшості сайтів з ремонту побутової техніки в Америці та Канаді.

Усі ці рекомендації спрямовані, в основному, на одну обставину – забезпечити сайту можливість рости. Це обов’язкова умова для успішного просування.

Реєстрація в GBP

Здавалося б – немає нічого простішого, ніж зареєструвати компанію в Google Maps. Однак – це не так. На якість просування, крім усього іншого, впливатиме і здатність місця зростати, створюючи звернення та переходи на сайт. Важливо розуміти, що не всі точки однакові: одні можуть дуже швидко набувати траст і конвертувати, другі – це роблять гірше, а треті – зовсім не конвертують. Ось рекомендації:

Адреса. Щоб отримувати максимальний ефект – під час реєстрації обов’язково використовуйте фізичну адресу компанії. Без неї точка рости не буде. Це перший складний і дуже важливий нюанс – адресу потрібно підтвердити.
Способи підтвердження. Не всі вони дають однаковий траст профілю. А точніше, навпаки, підтвердивши профіль різними способами, на виході ми отримаємо різний траст. Пріоритет способів підтвердження такий: поштовий лист на фізичну адресу, лист на E-mail корпоративного домену, відеодзвінок оператору google (не плутати з відеороликом). Інші методи верифікації профілю є небажаними.
Налаштування. Під час налаштування важливим є досягнення релевантності між цільовою сторінкою (вказаною в налаштуваннях – не обов’язково головною) та основною категорією. Додаткові категорії також мають бути максимально релевантні діяльності та заповнені повністю. Важливо зазначити, що повнота заповнення всіх полів профілю оцінюється системою і є важливим сигналом.

Тематичний Контент

Чи варто повторювати, що контент-король? Але яким він має бути для компанії з ремонту техніки? Відповідь на це питання легко отримати, вивчивши запитання користувачів, зібрані з різних сервісів. Це рекомендації щодо усунення конкретних проблем із цілком конкретною побутовою технікою. Люди хочуть отримати інформацію про те, як швидко виправити свій пристрій, як правило, самостійно. Цю обставину слід враховувати при створенні блогу. Немає нічого поганого в тому, що ніхто не хоче платити за ремонт, бажаючи власними силами розв’язати проблему, але якщо цю проблему добре описано у статті, користувач ознайомився з нею та подивився, який непростий процес ремонту – йому нічого не лишається, як зробити заявку на безплатний огляд і замовити майстра додому. Користуйтеся цим!
Крім цього, слід зазначити такі важливі моменти, пов’язані зі створенням нових сторінок і веденням блогу:

Розширення семантики. Ведення тематичного блогу чудово сприяє збільшенню ключів у ранжируванні. Використовуйте це.
Трафік за проблемами. У цій тематиці понад 50% трафіку можна отримати за низькочастотними запитами, пов’язаними з проблемами. Звісно – це не швидкий процес, але, повірте – це того варте.
Інфопривід для постів. Нові статті – це чудовий інфопривід для постингу, що є невід’ємною частиною локального seo. Без нових сторінок це втрачає сенс.

Частота Постингу – у Чому Сенс?

Постинг – це спосіб повідомити пошуковій системі, а також іншим каталогам, про новини компанії, тим самим оновивши інформацію про неї, роблячи її актуальною. Рекомендована частота постингу – 1 раз на 7-14 днів. Такий сигнал для локального seo створює передумови до наступного:

Актуалізація даних для GBP. Постинг у каталог GBP дає сигнал системі про те, що з профілем працюють, що впливає на охоплення, створюючи передумови до його збільшення.
Зовнішні сигнали. Якщо постинг проводити за допомогою спеціального софта, то один пост (повідомлення) може бути розісланий на велику кількість каталогів. Цей процес забезпечує отримання беклінків із цих же директорій.

Відгуки та Динаміка їх Отримання

Ще донедавна основними сигналами відгуків були їхня кількість і загальна оцінка. Однак у 2024 році, на думку авторитетних сеошників, гугл змінив своє ставлення до відгуків у профілі GBP. Тепер крім кількості та якості враховується динаміка їхнього отримання, що стосовно ремонту побутової техніки несе певний сенс актуалізації діяльності. Адже, погодьтеся, якщо компанія працює і обслуговує клієнтів – відгуків про результати її роботи не може НЕ бути.
Практика показує, що для збереження позицій – достатньо 1 відгуку на тиждень. Для зростання профілю (у більшості конкурентних місць) цієї кількості не достатньо. На сьогоднішній день, щоб рости у великих містах потрібно 2-3 відгуки на тиждень. За такої динаміки отримання відгуків останні не будуть лімітуючим фактором для просування в локальному пакеті. Однак, слід розуміти, що динаміка для кожного конкретного міста може сильно відрізнятися, оскільки залежить від попиту і конкуренції в даному місці ранжування.

Помилики – Що Не Потрібно Робити?

Просуваючи ремонт побутової техніки в США (appliance repair), найчастіше власник стикається з неправильним розумінням суті процесу, вигадуючи або «фантазуючи» на предмет просування. Нижче перерахуємо часті помилки:

Не просувний сайт. Не кожен сайт можна просунути. Безструктурні, погано оптимізовані рішення – не просуваються. Вони завжди будуть тягнути весь процес вниз. Це ж стосується лендінгів у цій тематиці. Не використовуйте їх.
Профіль у GBP без адреси. Через відсутність адреси компанія не буде відображена на картах. Профіль її буде містити лише область обслуговування. Такий профіль у локальному пакеті ранжуватися буде дуже погано. Він нього немає користі.
Фейкові адреси. Особливістю цієї тематики є те, що сервіси виявляються на стороні клієнта. Тобто – офіс не потрібен. На відміну, наприклад, від перукарні, де послуги надаються на місці. Через це у більшості компаній офісів немає. Але в такому разі не можна потрапити на карти, що робить недоступним локальний пакет. Це дійсно проблема і її можна вирішити. Звертайтеся – допоможемо! Але, не використовуйте фейкові адреси для верифікації свого сервісу. Ви вкладете гроші в те, що з часом буде забанено гуглом.
Марний контент. Контент, як правило, камінь спотикання для більшості проектів. Не публікуйте плагіат або текст, згенерований AI. Це не дасть профіту, оскільки він точно не буде унікальним.
Купівля відгуків. Це ще одна суттєва помилка, якої припускаються «швидкі» і «хитрі» просувачі. Якщо Ваш продукт (послуга) не здатний на місяць задовольнити 10 клієнтів – йому не допоможе просування. Такий бізнес непросувний. Ви просто погано робите свою роботу. А якщо може задовольнити – то немає проблем ці відгуки взяти. 10 чесних відгуків на місяць, найчастіше, вистачає для істотного зростання свіжих проєктів. Навіщо ризикувати?
Бажання обдурити систему. Сюди входить як купівля вже наявних точок, дешевих відгуків у індусів або арабів, зовнішніх посилань без знання і вміння будувати контрольний профіль, сайтів, які належали до цього іншим компаніям. Не робіть так. Ви не зможете обдурити гугл.

Зміст

Як просувати ремонт побутової техніки?
Що потрібно для просування?
Яким має бути сайт?
Реєстрація в GBP
Тематичний контент
Частота постингу – у чому сенс?
Відгуки та динаміка їх отримання
Помилки – що не потрібно робити

Поставте питання – ми швидко відповімо на нього!

    І зрештою, хотілося б дати основну рекомендацію власникам ремонту побутової техніки, які просувають свій бізнес в Америці та Канаді:

    Успіх залежить від регулярної та рутинної роботи з сайтом, профілем і контентом.
    Ваша компанія (її просування) має сподобатися пошуковій системі.
    У цьому запорука успіху.

    Кейси

    Інші тематичні статті