Про проект
Просування клініки кейс. Центр психотерапії доктора Бєлова має київську та дніпропетровську філії. З метою просування київської філії клієнт звернувся до нас.
З якими завданнями прийшов клієнт для просування
Завдання ставилося дві:
- створити лендінг
- запустити контекстну рекламу в пошуковій мережі
Яких результатів вдалося досягти
За кілька місяців рекламної активності вдалося привести до центру понад 130 клієнтів. На жаль, звітність не збереглася.
Як вирішували поставлене завдання
Відсутність рекламних матеріалів потребувала створення контенту для сайту. Було зроблено:
- фотосесія
- зняли промо-ролик
- проведено предметну фотографію інтер’єру психоаналітика, яка використовувалася при створенні сайту
Власне, стратегія полягала у створенні комунікаційного майданчика, сайту та запуск контекстної реклами для покриття цільової. Для цього зібрали семантичне ядро з основних проблем, які вирішує Центр. Використовували для цього Serpstat та KeyCollector. Запуск рекламної кампанії та її оптимізація велася завжди, т.к. вартість кліка за конверсійними запитами, у цій тематиці, висока. Для просування Центру добре підійшла б стратегія просування в гугл картах, т.к. обидві філії – у Києві та Дніпропетровську мали фізичні адреси. Але так вийшло, що це не було зроблено. Хоча, на наш погляд, це мав бути основний канал залучення клієнтів до клініки.
Що можна було покращити
Використання контекстної реклами просування Центру, з погляду, було єдиним правильним рішенням. Локальне просування, в комплексі з seo-просуванням, могло дати значно більші результати для залучення клієнтів до клініки. Однак, як і будь-яка інша стратегія, локальне SEO має недоліки. Насамперед – це час, необхідне отримання перших результатів. Через 3-4 місяці роботи цей канал міг стати основним безкоштовним каналом. Ми рекомендуємо це врахувати тим, хто має подібні проекти.
Крім усього іншого, цей проект не може використовувати портфоліо та лояльні відгуки клієнтів через свою специфіку. Тому, для контентного просування, ми рекомендували б використовувати професійні інсайти, теми яких легко знайти, поспілкувавшись з лікарями клініки. Це і мають бути теми статей, “больові точки”. Подальше просування послуг статтями ми, наприклад, використовуючи ресурси блогу або зовнішні тематичні сайти для розміщення зазначених статей.
Висновок
Незважаючи на те, що сам проект потрапляє до тематики “Психологія, психоаналіз”, по суті, просування центру психоаналізу зводиться до локального просування бізнесу. І за своєю стратегією набагато ближче до просування ресторану, перукарні чи СТО, аніж до просування психолога. Контекстна реклама чудово працює, проте вартість залучення клієнтів та витрати на рекламну активність можуть десь корелюватися. Тому, використовуючи цей канал, розрахунок необхідно вести на те, що пацієнт, який одного разу відвідав центр, стане його постійним клієнтом. І за фактом – це дуже близько до реальності. Локальне просування місця – це, безумовно, точка зростання, яку ми рекомендували б використовувати.
Якщо у Вас є схожий проект (просування клініки кейс) і Ви цікавитеся деталями – з радістю консультуємо: