Про проект
Просування нерухомості кейс. Житловий масив Нова Буча, Києво-Святошинський район. Київська область.
- на момент початку роботи – це перший етап будівництва – кілька будинків масиву
З якими завданнями прийшов клієнт для просування
- збільшити кількість заявок на продаж квартир у новобудовах (первинний ринок)
- підняти продаж у вже побудованих багатоповерхівках (вторинний ринок)
Як вирішували поставлене завдання
На момент початку співпраці про Нову Бучу ще ніхто не знав. Це був новий ЖМ.
Оскільки клієнт був сайт – звернення прийшло на запуск контекстної реклами. Період активності – 2 місяці.
Рекламну кампанію розбили на три етапи:
- Пророблення семантики з нерухомості в напрямку м. Буча.
- Тестовий запуск реклами на пошуку.
- Коригування результатів та запуск кампаній у пошуковій мережі Google з урахуванням результатів тесту.
На жаль, не можемо надати матеріали з цієї активності, т.к. порушимо умови роботи із клієнтом.
Яких результатів вдалося досягти
В результаті проведення рекламної кампанії було продано перші квартири. За 2 місяці активності, з урахуванням невеликого бюджету клієнта, було продано квартири на первинці. Понад сотню звернень, десятки переглядів. Продали 6 квартир з реклами, проведеної нами, що більш ніж добре, враховуючи витрати на просування.
З якими проблемами зіткнулися у роботі
Відсутність об’єктивної інформації щодо результатів роботи рекламних кампаній. На жаль, від великих клієнтів з відділами продажів на їхньому боці дуже складно отримати об’єктивний фідбек про результати активності. Ця проблема абсолютно всіх замовників, які купують послуги контекстної реклами. Але це мало стосується цього кейсу.