Про проект
Просування стартапу кейс. 2017 року до нас на курси контекстної реклами Без “Б” потрапив Ігор Влащенко. Як виявилося, він займається організацією дозвілля, а саме: проводить полювання на фазану у Києві. Пройшовши навчання, він умовив нас взятися за просування його бізнесу. Зізнатись чесно, ми мало вірили в успіх з цілого ряду причин. Основна – невеликий, можна сказати, мізерний, бюджет на просування. Намагалися відмовитись, але Ігор був наполегливий. І незважаючи на те, що дана тематика дуже неоднозначна – погодилися спробувати, за умови, що якщо не зайде в 1-й місяць – тягнути кота за хвіст не будемо – потиснемо один одному руки.
З якими завданнями прийшов клієнт для просування
Завдання ставилося одне:
- збільшити кількість звернень і, як результат, заявок на полювання.
Яких результатів вдалося досягти
Якось, осіннього ранку, пролунав дзвінок телефону. Було 9-00. Дзвонив Ігор. Після фрази: “Алло! Доброго ранку, країно!”, Ігор сказав: “….. спасибі, Ви зробили мене знаменитим”. Він приймав величезну кількість заявок, які прагнуть вийти на полювання. Багатьом відмовив, бо дати найближчого місяця були розписані. І це після тестового запуску реклами на FB. Зізнатись, ми самі не очікували такого результату.
Просування стартапу кейс – як вирішували поставлене завдання
У замовника нічого не було: ні сайту, ні сторінки, ні контенту. Тому домовилися, що якщо працюємо з просування – починаємо системно генерувати контент. Паралельно створили сторінку у facebook. Ідея бидла примітивна і проста до болю:
- знімали фото та відео-ролик полювання, приклади нижче:
- запустили тестовий старт на facebook
- бюджет – 200$ на місяць на обліковий запис
- результат тесту всіх здивував, тому вирішили зробити сайт та вивчити аудиторію, оптимізувати рекламу
- тематика низькоконкурентна і низькочастотна, але все ж таки семантику для сайту зібрали і під неї оптимізували сайт (використовували KeyCollector, Serpstat)
- через 3 місяці сайт почав сам генерувати пошуковий трафік
- для сегментації аудиторії використовували Pixel
- добилися вартості взаємодії з постом ~ 0,002 $
Відеоролики знімали з вигоранням попередніх. Раз на 14 днів оновлювали контент, що просувається.
З якими проблемами зіткнулися у роботі
Біда всіх стартапів – це бюджет. Невеликий бюджет не давав можливості якісно відпрацювати цільову навіть в одному каналі.
Друга проблема – це вигоряння аудиторії. Два роки аудиторія працювала. На третій рік – вигоріла.
Короткий підсумок
Стартап, який переріс у бізнес. На даний момент – Ігор Влащенко та полювання на фазана – релевантні словосполучення. За допомогою не хитрих інструментів, контенту та правильно обраного націлення вдалося розкрутити незвичайний бізнес. Однак, у підсумку, аудиторія, яка добре конвертувалася, вигоріла, і співпрацю довелося призупинити. Замовник отримав більше, ніж очікував. До того ж, навіть зараз, виконана раніше робота, продовжує давати результат. Органіка пошуку та фейсбуку постійно постачають новими заявками, нехай і не в такому обсязі.