Про проект
Просування психолога (психоаналітика) кейс. Психоаналітик, Катерина Левін, створила сайт, який мав, окрім іншого, продавати лекції з психоаналізу. Ось тільки на етапі проектування рішення завдання таке не ставилося. Сайт презентував психоаналітика, але не був налаштований на продаж її продуктів.
З якими завданнями прийшов клієнт для просування
Клієнт звернувся із проблемами:
- створення відео-контенту з психоаналізу
- монетизувати контент, накопичений у результаті викладацької та лекційної діяльності
- лідогенерація заходів – продаж квитків на офлайн та онлайн заходи
Яких результатів вдалося досягти
Продаж лекцій
Вивчення споживчого попиту в пошуковій мережі дало підставу припустити, що продажів у цьому каналі чекати не варто. Тому було вирішено спробувати продаж лекцій у smm – використали таргетовану рекламу facebook та просування постів. Продали через сайт понад 41 лекцію.
Лідогенерація заходів
За 1 активність збирали більше 100 лідів, за вартістю 4,7 $ за лід і конверсією ~80%. Середній чек заходу ~ 300 $. Клієнт залишився задоволеним роботою.
Як вирішували поставлене завдання
Оскільки трафік паркували на сайт, довелося провести з ним дуже велику роботу, починаючи від функціоналу і закінчуючи дизайном, контентом:
- оновили cms
- вирішили проблему оплати лекцій через сайт
- вирішили проблему індексації
- провели роботу з картками товарів: заголовки, опис, дизайн
- привели картки до такого вигляду:
- привели одного стилю категорію товарів, т.к. ця сторінка брала участь у рекламній активності. Перегляд нижче:
- запровадили додатковий функціонал з лідів із сайту, створивши категорію ЗАХОДУ
- вирішили проблему купівлі окремого продукту – супервізій через сайт
- переписали матеріали БЛОГА
- створили youtube канал, як колектор відео
- згенерували багато відео-контенту, наприклад:
З якими проблемами зіткнулися у роботі
- WEB-рішення, з яким клієнт звернувся, виявилося не актуальним для просування. Довелося переробити роботу, яку було виконано не нами
- відсутність системності у роботі з контент-планом
- неможливість своєчасно відпрацьовувати ліди замовником
Короткий підсумок
Продавати відеолекції, використовуючи український націлення, виявилося можливим, але не рентабельним, з погляду витрат на рекламу. Вартість 1 продажу не купувала вартості конверсії. Цю проблему можна було вирішити, розширивши націлення, але для цього були потрібні на порядок великі витрати на рекламну активність. Що клієнт не схвалив.
Вийшло чудово збирати людей на офлайн та онлайн заходи. Вартість 1 ліду виявилася більш ніж прийнятною. За цим напрямом роботи продовжуються.
Відеоконтент продовжуємо генерувати, проводячи роботи на сайті з новими продуктами.