Про проект
Просування акції банку Надра. Зростання курсу гривні призвело до того, що у 2013 році видані кредити на нерухомість перестали гаситися. У цей період керівництво банку НАДРА вирішило “заморозити” курс долара для погашення кредитних заборгованостей, виданих під нерухомість.
З якими завданнями прийшов клієнт для просування
Потрібна була рекламна активність, спрямована на інформування фізичних осіб, які мають іпотеку або кредит на квартиру, будинок про те, що для погашення заборгованості курс гривні до долара банк заморозив на рівні 10 грн за 1$. Була запланована:
- телевізійна активність;
- банерна активність.
Банерку вирішили проводити у мережі Google Display Ntwork. З цим завданням клієнт і звернувся до нас.
По суті, завдання полягало в підтримці реклами на ТБ.
Наша задача:
- Виробництво банерів.
- Налаштування та ведення рекламних кампаній КМС у мережі GDN із заздалегідь прорахованими KPI під бюджет контекстної реклами
Аналітика велася за клієнта. За договором, оголошувати KPI та дані основних метрик не маємо права.
Яких результатів вдалося досягти
Рекламною активністю вдалося охопити річну аудиторію сайту. Клієнтом роботу було оцінено позитивно.
Як вирішували поставлене завдання
Для цього використовували:
- аудиторії користувачів, які заходили на сайт
- провели їхню сегментацію і на підставі цих даних вибудували структуру аккунту
- провели тестовий запуск та визначили клікабельність банерів
- сфокусувалися на тих, хто мав високий показник CTR
- оптимізували роботу груп оголошень з охоплення та вартості
- розігнали рекламні кампанії високими ставками для отримання хороших позицій на аукціоні
- оптимізували вартість кліку в групах об’яв і бюджет кампаній на основі даних аналітики
З якими проблемами зіткнулися у роботі
Напевно, один із небагатьох проектів, де проблем у роботі не виникло.
Короткий підсумок
Поставлене завдання виконали. Бюджет на комунікацію за період активності вдалося зменшити. Розрахункові заплановані KPI перевершили.