Просування будівельників басейнів в Америці має свої особливості, пов’язані насамперед із тим, що ця тематика є високомаржинальною і висококонкурентною. Цей факт доводиться враховувати під час роботи в тематиках: pool building, pool remodeling, pool resurfacing, pool repair. Цей кейс описує стратегію просування в перерахованих тематиках, яка дала змогу отримати ТОП органічної видачі в цьому місці за три місяці. Непогано, чи не так?
Як за 3 місяці просунути в топ-3 компанію з будівництва басейнів у США
Про проект
Sakko Pool LLC – компанія, що займається будівництвом і ремонтом басейнів (pool remodeling, pool building, pool repair) в місті Wellington, FL, а також є офіційним представником відомого європейського бренду CEFIL, пропонуючи лайнери для басейнів як для продажу, так і для встановлення. Спочатку до нас звернулися за послугою просування в гугл картах. Але після зустрічі, ми визначили два пріоритетних напрямки: регіональне просування (продаж лайнерів) і локальне просування (будівництво, відновлення і ремонт басейнів).
У підсумку, під час розроблення структури сайту ми зобов’язані були врахувати ці два моменти. Нижче буде показана структура сайту, яка працює для розкрутки сайту в США в цій тематиці.
Початкові дані
Наприкінці серпня 2024 року в роботу було прийнято проект, який мав:
- профіль у GBP без коректних налаштувань
- сайт у вигляді лендинга без трафіку і структури
Задачі
Були розділені на два напрямки в просуванні:
Задачі з локального SEO
- просунути в топ-3 компанію з будівництва басейнів у Веллінгтоні, Флорида
Задачі з SEO
- збільшити видимість компанії з продажу лайнерів у США
Створення сайту
Почали з розробки багатосторінкового сайту. Порядок робіт був таким:
Перший етап
- Провели декілька детальних брифінгів із клієнтом з метою отримання додаткової інформації про його сервіси
- Паралельно провели аналіз ніші та конкурентів
Другий етап
- Зібрали семантику в Serpstat, сформували семантичне ядро
- Створили початкову структуру сайту. За основу взяли silo-структуру. Хаби: сервіси, локації, кольори лайнерів, колекції, а також хаби тематичних статей як щодо ремонту басейнів, так і щодо лайнерів
З особливостей:
локально вирішено було сконцентруватися на ключах pool remodeling, pool repair і pool resurfacing + топонім, Wellington. Головна сторінка також оптимізована під локальне просування компанії з будівництва басейнів. Створено 16 сторінок із прилеглими до Веллінгтона локаціями, мета яких – збір трафіку з місць, де SAKKO POOL має можливість надати послуги. Сторінки націлені на запит Pool construction, Remodeling + місце (топонім за сервісами). Разом, отримали 21 трафікоутворювальну сторінку (головна, локації – 16 сторінок, сервіси – 4 сторінки).
Для регіонального просування сфокусувалися на запитах: pool liner, pool liner colors, pool liner + колір. Разом, отримали понад 50 трафікоутворювальних сторінок.
- Розподілили кластери запитів посторінково
- Розробили структуру груп сторінок та їхнє контентне наповнення
- Усю інформацію з каталогу по лайнерах (він був у PDF) відобразили на сторінках 6 колекцій і створили 51 сторінку кольорів
Третій етап
- Вибір CMS: зупинилися на WordPress, оскільки під цей движок розроблено найбільшу кількість тем і плагінів, а також є можливість гнучко змінювати код
- Підбір теми виявився нетривіальним завданням, у зв’язку з тим, що у клієнта не виявилося візуального контенту. Тому, вибрали тему з інтегрованим віжуалом прийнятної якості
- Розробили дизайн сторінок
- Виконали верстку
- Впровадили систему міток за кольорами і текстурами лайнерів
Усі ці роботи провели протягом 2 місяців. До кінця вересня сайт було завантажено на хостинг.
Просування
Через кілька днів після публікації сайту, веб-ресурс уже почав отримувати кліки. Також видно активне зростання показів.

Оптимізація профілю в GBP
Етапи роботи:
- Провели аудит конкурентів у локальному пошуку
- Провели оптимізацію профілю (додаткові категорії, інформацію про компанію, повнота заповнення відповідних полів)
- Підключили сайт до профілю
- Почали постинг за допомогою інструменту Serpstat Local SEO в каталоги
Регіональне просування
- Створення і публікація нових сторінок
Аналіз низькочастотних запитів і запитань щодо лайнерів дав змогу сформувати список необхідних тем для статей. Ми почали публікувати по одній статті на тиждень, використовуючи їх як інфоприводи для просування.
- Постинг у GBP і місцеві каталоги
Для розміщення публікацій використовували інструмент Serpstat Local SEO. Пости публікували раз на тиждень, синхронізуючи їх із виходом нових матеріалів на сайті.
- Створення блогу
Як ще один хаб для регіонального просування, після накопичення достатньої кількості статей на сайті, було створено блок зі статтями про лайнери на просувній основній сторінці.
Локальне просування
Такі ж дії ми виконали і для локального просування. Відмінність полягала в тому, що статті з локального та регіонального просування були виведені на різних сторінках, формуючи найрелевантніші тематичні блоки для кожної зі сторінок, що просуваються.
Статті з локального просування знаходяться на головній сторінці, в цю секцію ми додаємо всі статті, які стосуються будівництва та ремонту басейнів. Тематичний же блок щодо лайнерів виведений на відповідній сторінці (pool liner) і не перетинається з іншими статтями. Він семантично ізольований для формування найбільшої ваги на головній сторінці хаба.
Результати
Зростання сайту
В останньому періоді (лютий 2025) сайт дав величезний стрибок за показами, і не просто так. Було оптимізовано та переіндексовано головну сторінку та сторінки локацій. Відпрацьована точка зростання: перерозподіл ваги з головної сторінки на сторінки локацій.

У місцевій органічній видачі ми отримали ТОП за такими основними ключами:
pool resurfacing Wellington

pool remodeling Wellington

Крім того, 15 кольорів лайнерів для басейнів вдалося вивести в топ, що і було метою просування (серед них: purple pool liners, sand pool liner, onyx pool liner, flagstone pool liner, deep blue pool liners, obsidian pool liner, blue lapis pool liner, flagstone gray pool liner, dark gray pool liner, sapphire pool liner, brown pool liners, grey mosaic pool liner, dark pool liners, dark blue pool liner, dark grey pool liner):
pool liner obsidian

Зростання локації
Ми запустили оновлений профіль у роботу наприкінці вересня. Динаміку зростання профілю добре видно на інфографіці нижче:
Вересень

Січень

Дзвінки – Вересень

Дзвінки – Січень

Висновки
- За 3 місяці роботи ми змогли виростити точку в GBP настільки, що за запитами, пов’язаними з будівництвом басейнів у Wellington, точка потрапила в Local 3-Pack

- Наша стратегія локального просування принесла відчутний результат у відносно короткі терміни – 3 місяці до виходу в ТОП локальної видачі
- Цей кейс – наочне підтвердження того, що не гроші вирішують у висококонкурентній і високомаржинальній тематиці. Без грошей – не можна, але не вони роблять результат
- Швидке зростання органічного трафіку сайту від 0 до 1000 переходів на місяць можливе в цій тематиці за умови регулярної та системної роботи з проектом
- Вартість послуг із просування цього проекту ~ 900$ на місяць
Маєте схожий проект і хочете отримувати клієнтів? Звертайтеся – допоможемо: