До нас надійшов запит від клієнта з New-Jersey. Суть його зводилася до завдання з локального просування компанії з ремонту та перебудови кухонь у Нью-Джерсі. Ця тематика була нам цікава, тому ми взялися за локальне seo просування в США. Цей кейс про те, як у тематиці з будівництва та ремоделінгу кухонь потрапити в Local 3-Pack.
Як з 0 просунути в Local 3-Pack ремоделінг кухонь у США
Про проект
PHS Construction – компанія, що спеціалізується на ремонті та реконструкції кухонь (kitchen remodeling) у штаті Нью-Джерсі. Особливість роботи клієнта в тому, що він розташований на кордоні двох штатів і обслуговує локації як у Нью-Джерсі, так і в Пенсільванії.
На дату початку роботи у клієнта не було точки в Google Business Profile. Веб-сайт був слабо розвинений і містив неоптимізованих 10 сторінок. Роботи почали з сайту, як фундаменту для локального SEO.
На кінець липня 2024 року:
- Компанія не була представлена в Google Картах (GBP) – профіль був відсутній
- Сайт не мав чіткої структури, необхідних сторінок і базових елементів, необхідних для ефективного просування
Задачі:
- створити профіль у GBP і вивести його в Local 3-Pack у Нью-Джерсі, США
- збільшити видимість компанії за основним запитом kitchen remodeling Philadelphia
Створення та оптимізація профіля в GBP
В основі просування лежить наша стратегія з просування в Google Maps. Детальніше з нею можна ознайомитися за наведеним посиланням.
Етапи роботи:
- Перед наповненням точки даними було проведено аудит ніші та найближчих конкурентів
- Провели оптимізацію профілю: заповнили основну і додаткові категорії, інформацію про компанію, довели профіль до повного заповнення з урахуванням клієнта і тематики
- Додали зону обслуговування: 11 локацій. Наявність адреси дає величезний буст профілю, це важливий фактор ранжування. Але навіть попри її відсутність – точка стабільно зростає, що буде показано далі.
- Підключили сайт до профілю
- Почали постинг у GBP і каталоги
Наповнення сайту та просування
Ця робота також була проведена в кілька етапів. Наразі створено ще не всі сторінки, які заплановані в рамках обраної структури рішення.
- Було проведено аудит органічної видачі в місті Філадельфія
Особливість: Клієнт знаходиться в Честерфілді, штат Нью-Джерсі – невеликому містечку з населенням близько 10 000 осіб. Водночас Філадельфія, найбільше місто Пенсильванії, розташована всього за 20 хвилин їзди. Ми побачили чудову можливість розширити охоплення аудиторії та залучити більше клієнтів, зосередивши зусилля на просуванні саме в цьому місті.
- Проаналізували семантику в Serpstat, склали семантичне ядро і отримали уявлення про майбутні сторінки сайту
- Зіставивши дані аудиту конкурентів, дані Serpstat та інформацію про послуги клієнта, ми сформували 4 основні послуги: countertop remodeling, cabinet remodeling, ceiling remodeling, floor remodeling
- Обравши за основу silo-структуру для сайту, на головній сторінці (kitchen remodeling) ми створили кілька хабів: хаб із сервісами, стилями ремонту, ідеями та локаціями (райони Філадельфії)
- Розробили структуру груп сторінок і їхній контент
Результати
Зростання сайту
Із середини грудня сайт почав активно зростати. Цьому сприяло збільшення кількості цільових сторінок в індексі.

Щойно з’явився трафік на сайті – підключили аналітику і провели налаштування подій для сеансів користувачів. Визначили мікроконверсії – дії користувачів на сайті та макроконверсії – дії, що приводили до ліду (заповнення форми, трекінг номера телефону). На малюнку результати за останні два місяці:

Як бачимо, було отримано чимало звернень. І це у висококонкурентній і високомаржинальній тематиці, де вартість одного ліда може доходити до 300$.
Зростання локацій
Точка була верифікована у вересні. І незважаючи на те, що вона працювала більшу частину часу без адреси – дала непогані результати.
Охоплення
Вересень

Січень

Дзвінки
Вересень

Січень

Видимість локації
Ось дані Local Falcon про видимість локації по kitchen remodeling. Мету досягнуто.

Висновки
- Незважаючи на те, що проект ще в роботі й не завершено процес створення сайту (у планах додати ще 35 сторінок) – мету досягнуто. Подальші роботи мають збільшити кількість трафіку та зберегти динаміку зростання.
- Враховуючи пункт 1, компанія почала отримувати ліди. І їх не мало.
- Дуже складно у висококонкурентній та високомаржинальній тематиці, у великому місті вийти в Local 3-Pack, проте нам вдалося це зробити за 4 місяці.
- Вартість послуг із просування цього проєкту ~ 1200$ на місяць
Маєте бізнес у США з kitchen remodeling і хочете покращити стан справ? Звертайтеся, допоможемо!