Просування ремонту побутової техніки США пов’язані з локальним просуванням бізнесу. Просування в гугл картах буде визначальним для більшості компаній, що надають послуги з ремонту техніки.
Про проект
Компанія Morgan Appliance Repair – типова американська компанія, що обслуговує кінцевого споживача, надаючи різноманітні послуги з ремонту побутової техніки у Чикаго (Chicago, illinois). Основний напрямок роботи – це ремонт техніки преміальних брендів – Sub Zero, Viking, Wolf. На момент початку роботи були такі вихідні дані:
- молодий сайт, домен зареєстрований у 2023 році
- молодий профіль компанії, зареєстрований у Google Bisiness Profile у 2023 році
- проект у роботі з вересня 2023 року
Завдання
Як і більшість власників, що представляють локальний бізнес, власник компанії Morgan Appliance Repair ставив завдання щодо збільшення кількості звернень (дзвінків). При цьому канали залучення клієнтів не обговорювалися.
Ми прийняли в роботу цей проект після аналізу сайту та профілю компанія в Google Business Profile (GBP), переконавшись у відсутності заходів вжитих у ручну для сайту (що на американському ринку серед подібних компаній – часте явище), та відсутності помилок у профілі GBP. А також заручившись підтримкою власника в тому, що потрібно буде ґрунтовно переробити сайт.
Як вирішували завдання
В основу роботи вирішено було покласти стратегію локального просування, описану Муратовим Олександром у цій статті для Serpstat: Рейтинг SEO-факторів для просування в Google Business Profile
Аналіз вихідних даних
Аналіз видачі в гугл картах за ключом “appliance repaire” показав високу конкуренцію, що для будь-якого бізнесу в ніші послуг у США.
Малюнок не дає повного уявлення про конкуренцію. Реально компаній значно більше.
Ми вже стикалися з вирішенням подібних завдань щодо просування компаній в Америці, тому нас не збентежила висока конкуренція, навпаки, велика конкуренція – це ознака попиту. На нашу думку, маючи високий попит, локальне просування може давати відмінний результат. Ми повинні показати системі зростання комунікаційних майданчиків за основним ключем, у цьому випадку це:
- Сайт
- Профіль GBP
Стратегія
Роботи проводили з двома комунікаційними майданчиками: сайтом та профілем GBP. Аналіз існуючих місць показав велику кількість точок зростання. Кожен із майданчиків потрібно було оптимізувати і привести до стану, який здатний забезпечувати зростання.
Стратегію просування послуг з ремонту побутової техніки у США розбили на три етапи:
- Оптимізація сайту
- Оптимізація профілю GBP
- Постінг нових сторінок та повідомлень
Оптимізація сайту з ремонту побутової техніки в США
Оптимізацію сайту компанії з ремонту побутової техніки розпочали зі структури. Процес виглядав так:
- Виправили помилки, зроблені попередніми фахівцями (відключили Elementor, довели сайт до робочого стану: виправили помилки індексації, налаштували редиректи, закрили від індексації непотрібні сторінки)
- Провели оптимізацію вже готових сторінок, включивши до URL основні ключі, вибрані для просування
- Ввели до структури сайту Блог, спланувавши кількість категорій та їх URL
- Налаштували редиректи категорій на сторінки, що просуваються
- Розробили структуру сторінки запису Блога
Тут потрібно наголосити на важливості структури WEB-сайту. Ідея, яку ми впроваджували, є такою: кожну сторінку послуг має просувати категорія блогу відповідних кейсів. При цьому сторінка кейсу повинна містити в своєму URL крім основного ключа (просувається на сторінці послуг) – модель техніки, що ремонтується. Цим ми прагнули підібрати НЧ запити щодо ремонту певних видів пристроїв. Ось як виглядає запис портфоліо (Блогу), який використовується для просування сторінки послуг:
Оптимізація профілю GBP компанії з ремонту побутової техніки в США
Налаштування профілю також важливе, як і оптимізація сайту. Що було виконано:
- Вибрано основний ключ для просування
- Сформовано список категорій, з урахуванням аналізу конкурентів, і було обрано головну категорію для профілю GBP
- Було опубліковано сайт, створений на платформі гугл, як джерело зовнішніх сигналів
- Рівень наповнення профілю доведено до 100% – це важливий аспект, яким багато хто нехтує
- Налагодили механізм отримання відгуків, делегувавши його на бік клієнта, пояснивши при цьому специфіку процесу
Тут найважливішим пунктом є вибір основного ключа. На щастя, для цього виду діяльності – він очевидний.
На дату початку просування (після попереднього етапу оптимізації) ми заміряли видимість профілю в картах у місці, близькому до адреси реєстрації компанії. Видимості не було. З 9 вибраних точок наш профіль на 8 з них знаходився на +20 позиції. Ось результат сканування утилітою Local Falcon:
Постінг
Для реалізації стратегії локального просування, посилання на яку наведено вище, використовувався інструмент Serpstat Local Seo. За допомогою нього публікація посту поширювалася одночасно в ~40 каталогах, популярних у США. Ось основний перелік зовнішніх ресурсів, які використовувалися для просування компанії з ремонту побутової техніки в Чикаго, США (appliance repair):
Процес постінгу виглядав так:- Як інфопривод використовувалися кейси виконаних робіт – фотозвіти з описом проблеми та переліком дій щодо її усунення – ремонту побутової техніки
- Використовуючи фотозвіт з описом, створювалася сторінка на сайті у потрібній категорії, наприклад, ремонт холодильника Samsung, модель: JKJ44BBJ805564D. Так виглядала сторінка кейсу для просування. Ця сторінка цитувала: головну сторінку за основним ключем (appliance repair chicago), сторінку послуги з її ключа (в даному випадку, refrigerator repair in Chicago) та сторінку карти за основним ключем GBP (appliance repair chicago), дивіться скріншот нижче:</li >
- Під кожну сторінку створювалася посада з такою структурою: цитувалася головна сторінка сайту, сторінка послуги, місце компанії Google Maps. Для поста використовувалася кнопка “Докладніше” з посиланням на сторінку кейсу. Ось так виглядав пост для кейсу з ремонтним холодильником Samsung JKJ44BBJ805564D:
- Наведений текст посту публікувався не тільки в GBP, а й у всіх зовнішніх каталогах, доступних у Serpstat Local Seo:
- Два рази на тиждень створювалися нові кейси на сайті. Під них писалися пости для постінгу у зовнішніх джерелах.
- Кількість постів відповідала кількості нових кейсів на тиждень.
Результати
Описаний перелік дій дав наступні результати. Нижче скріншоти видимості профілю GBP з кількістю дзвінків кожного місяця. Дуже добре видно динаміку (на жаль, тут не враховано конверсії з сайту):
Серпень, 2023
Видимість профілю в Google Maps
Кількість дзвінків із профілю GBP
Вересень, 2023
У вересні було внесено глобальні зміни до структури сайту компанії Morgan Appliance Repaire. Після переіндексації ресурсу з’явилися дзвінки і зростання профілю пошуку гугл.
Видимість профілю в Google Maps
Кількість дзвінків із профілю GBP
Жовтень, 2023
У жовтні основна робота проводилася з сайтом та його зв’язком із профілем GBP. Активний постінг дав свої результати.
Видимість профілю в Google Maps
Кількість дзвінків із профілю GBP
Листопад, 2023
Системна робота з сайтом, профілем та зображеннями.
Видимість профілю в Google Maps
Кількість дзвінків із профілю GBP
Грудень, 2023
Хорошим сигналом при локальному просуванні компаній є момент, коли Ваше місце збільшує ареал власного ранжирування, потрапляючи в ТОП 10 якомога більшої області карти. Цей факт говорить про те, що зв’язка сайт-профіль має динаміку зростання в місцевих результатах видачі. Якщо такий факт має місце, то, ймовірно, Ви все робите правильно. Наприклад, ось вимір видимості профілю в значно віддаленому місці від адреси компанії. Як видно на малюнку, профіль “відірвався” від своєї адреси і охоплює дедалі більшу ділянку карти (потрапляє тут у ТОП локального пакета). І це дає результат
Видимість профілю в Google Maps у широкому ареалі
Висновки
Висока конкуренція при локальному просуванні компанії з ремонту побутової техніки не є на заваді отримання клієнта. Ключовий момент при просуванні – системна робота над профілем, сайтом та контентом! Стратегія, процес та інструментарій докладно викладені тут, але якщо
залишилися питання – зв’яжіться з нами!