Про проект
Просування виробництва – компанія – виробник друкованих плат та електроніки (контрактне виробництво електроніки) має:
- 3 лінії монтажу smd-компонентів;
- відділ ВТК;
- відділ розробників;
- до складу виробництва входить величезний склад електронних компонентів.
УТП клієнта
Термін виготовлення будь-якого замовлення – від 5 до 14 днів
З якими завданнями прийшов клієнт для просування
- створити корпоративний сайт виробництва – як вітрину та майданчик для просування
- запустити рекламну активність у пошуковій мережі та в smm
Як вирішували поставлене завдання
Для створення сайту було проведено:
- Аналіз конкурентів на основі пошукової видачі
- Розширили семантику на основі споживчого попиту;
- Створили структуру сайту з урахуванням побажання клієнта;
- Розробили структуру сторінок;
- Написали текст для кожної сторінки відповідно до її структури.
По суті, ми отримали сайт на папері, до якого був потрібний дизайн. Для цього потрібний був фото-відеоконтент. Тому, згідно ідеї, ми провели:
- фотозйомку обладнання на виробництві,
- предметне фотографування готових виробів,
- відеозйомку на виробництві.
На виході отримали:
- Фото для створення сайту;
- Відео для створення сайту;
- Промо ролик для просування у smm.
Фото – приклади
Нижче наведено приклади фото та візуалізовані блоки сторінок майбутнього сайту. Ось що вийшло:
Відео – приклади
В ідею головної сторінки було вирішено додати відеоролик роботи верстата, що виготовляє smd-монтаж. Зробили три варіанти, зупинилися на другому. Два інші ролики увійдуть у промо для просування у facebook. Ось що вийшло:
Варіант 1
Варіант 2
Варіант 3
Вибір CMS
Сайт – магазин, що не продає. Його завдання – конвертувати ліди та звернення. Тому з урахуванням побажання клієнта вирішили зупинитися на системі керування вмістом – WordPress.
Верстка сторінок
Верстку сторінок виконували згідно з вимогами документації шаблону, на якому зупинилися раніше, з урахуванням знятого контенту. Шаблонні рішення мають як переваги, і недоліки.
Однак для цього проекту шаблонне рішення підходило найкраще. Нижче кінцевий результат:
Макет головної сторінки
Мобільна версія
Зверстаний сайт
Роботу сайту та всіх інтерактивних елементів, включаючи відео, можна переглянути перейшовши за посиланням:
Просування
Якість проведеної роботи з семантикою та чітке позиціонування сторінок через 3 місяці існування WEB-рішення принесло перші дивіденди:
з’явився SEO-трафік за низькочастотними запитами, з’явилися перші ліди.
Дані Serpstat
Конвертація за ТОП
Незважаючи на те, що SEO просуванням клієнт займатися не хотів – грамотно спланована структура та семантика дала свої результати в органічній видачі як тільки домен вийшов із пісочниці (бо новий):
Контентне просування
Для контентного просування було обрано наступний перелік робіт:
- Фотозйомка виробів для створення розділу ПОРТФОЛІО;
- Відеозйомка для створення роликів ПРОМО
- Просування сторінок ПОРТФОЛІО в Google My Business, Facebook
- Таргетована реклама у facebook
- Контекстна реклама Google Ads
Приклади контенту для ПОРТФОЛІО
Результати просування
Дуже добрі результати у просуванні виробництва з виготовлення та монтажу друкованих плат дала контекстна реклама в Google Ads.
За час рекламної активності 20.07 – 13.10 (майже 3 місяці) було отримано більше 50 онлайн заявок на виготовлення різних плат різних партій. У тому числі кілька дуже великих замовлень від заводів, інших виробництв.
Наведена статистика не містить кількості дзвінків, отриманих під час рекламної активності. У середньому реклама давала ~ 1 нового клієнта на день, що в даній тематиці є відмінним результатом.
Нижче скріншот заявок на виготовлення друкованих плат.
Хочете стільки ж заявок – замовте просування!