Просування інтернет-магазину в Google My Business дуже простий захід, проте має ряд особливостей, особливо, якщо цей канал пов’язати з сайтом і зі стратегією просування просування.
Як просувати магазин за допомогою Google My Business?
Google my Business — потужний, безкоштовний інструмент для просування інтернет-магазину, а також будь-якого локального бізнесу. Він допомагає отримувати трафік на сайт, звернення по телефону та збільшує відвідуваність торгових точок.
Грамотно оформлена сторінка Google My Business покращує ранжування бізнесу у пошуковій системі Google.
Послуги з просування інтернет магазину складаються з кількох етапів:
- реєстрації в системі Google My Business;
- оформлення сторінки компанії;
- регулярне оновлення матеріалів на сторінці.
Реєстрація
Насамперед – зареєструйтесь в системі Google My Business, вкажіть назву вашої компанії та категорію бізнесу із запропонованого списку. Для реєстрації потрібно мати обліковий запис google, тобто. зареєстрована поштова скринька.
Далі слідує один із найважливіших пунктів: потрібно вказати фізичну адресу вашого магазину або офісу, який надалі відображатиметься на гугл картах.
Наступним важливим пунктом – вкажіть телефон, на який будуть надходити дзвінки, а також url вашого сайту. Якщо сайту немає – система запропонує його створити. Тоді, на цьому етапі, можна пропустити цей пункт.
Оформлення сторінки
Вітаємо! Ваша компанія зареєстрована в системі Google My Business, тепер ви можете розпочати безпосередньо наповнення профілю компанії, вказавши години роботи, опис, фотографії магазину зовні та всередині, фотографії товарів.
Google My Business – це вітрина. Використовуйте авторський візуальний контент: фото, відео, пости. Тільки унікальний контент здатний принести користь!
Які завдання вирішує контент
Публікації на бізнес-сторінці вирішують такі завдання:
- приваблюють потенційних клієнтів;
- формують враження про товар;
- впливають на рівень довіри до бренду;
- створюють потрібний образ, настрій;
- спонукають до дії (надихають, мотивують, змушують купити тощо);
- допомагають швидше та легше засвоїти інформацію;
- доносять до клієнта те, що важко висловити текстом.
Який має бути контент
Невдалі зображення можуть зіпсувати враження про ваш продукт. Тому слід особливо ретельно підбирати картинки, фотографії та ілюстрації для вашої сторінки. Важливо, щоб вони були:
- тематичні, тобто відповідали опису товару або послуги;
- хорошої якості, щоб на фото було приємно дивитися;
- відповідного розміру, з урахуванням діагоналі екрана різних пристроїв. — осмисленими, щоб викликали певний емоційний відгук, доносили до клієнта важливу думку;
- відповідними бренду, максимально близькими до фірмового стилю та позиціонування компанії;
- що відображають вашу цільову аудиторію, люди повинні дізнатися в картинках себе;
- відповідного формату.
Технічні вимоги до фото
Розмір логотипу Google My Business
- квадрат, 250 x 250px
Фото на обкладинці Google My Business
- 1080 x 608 пікселів (не менше 480 x 270; не більше 2120 x 1192 px)
Формат зображень
- JPG, PNG, TIFF або BMP
Розмір зображень
- не більше 5 МБ
Дозвіл
- щонайменше 720 x 720 px. та не більше 3000 x 3000 px
Співвідношення сторін зображень
- довга сторона зображення не повинна перевищувати коротку більш ніж удвічі
У сервісах Google фотографії в горизонтальній орієнтації виглядають краще, ніж у вертикальній
Як виглядає заповнена сторінка
Ведення сторінки
Сервіс Google My Business дуже чутливий і чуйний до будь-яких змін, тому найкращим способом залучення нових клієнтів є регулярне додавання нових матеріалів. В послуги інтернет маркетинга входить регулярний постинг.
Що можна змінювати та додавати
Якщо у вас змінюється розклад роботи у зв’язку зі святами чи іншими факторами – обов’язково оновлюйте інформацію про години роботи. Якщо ви наймаєте нових співробітників, проінформуйте про це за допомогою Google My Business. Якщо у вас змінився інтер’єр – також не соромтеся публікувати нові фотографії приміщення.
Регулярно додавайте фото нових товарів, створюйте акції та заходи.
Чим більша ваша активність – тим привабливіша сторінка для потенційних клієнтів.
Висновки
На думку автора статті, сервіс Google My Business дуже недооцінений. На момент написання статті (червень 2021 року) немає жодного медійного каналу, крім Google My Business, в якому можна було б ефективно просувати локальний бізнес абсолютно безкоштовно, просто використовуючи регулярний постинг. Це добре підходить для офлайн магазинів та інших бізнесів, що мають локацію. Для них ми надаємо послуги інтернет маркетинга.
Повністю оформлений профіль займає всю першу сторінку в пошуковій видачі за брендовим запитом, а спільно з оптимізацією сайту та роботі в соцмережах – не залишає жодних шансів конкурентам
Дізнайтесь вартість просування Вашого бізнесу: