Семантичне ядро сайту або інтернет-магазину – це, простими словами, ключові фрази, за якими сторінки WEB-рішення мають можливість ранжуватися (бути у видачі) пошуковою системою. Правильне семантичне ядро дозволяє сайту генерувати трафік практично з перших днів його створення. Для того, щоб прийти саме до такого результату, потрібно витратити час і розібратися з питанням: як зібрати семантичне ядро?
Але перш, визначимося з тим, для яких цілей ми це робимо.
Існує 2 типи семантичних ядер, які можуть використовуватися при впровадженні послуги з просування інтернет магазину або сайтів:
- Для контекстної реклами
- Для seo або сео трафіку
Опишемо їх докладніше.
Для контекстної реклами
Це перелік ключових слів, за якими буде запущено показ оголошень під час просування інтернет-магазину за допомогою контекстній рекламі. Принцип, що в мережі Google Ads, що в Яндекс Директ – однаковий.
Наприклад:
У нас квітковий магазин, і ми продаємо троянди. Якщо ключове слово “купити троянди” буде у складі семантичного ядра, запит, наприклад, “купити троянди Київ” запустить показ нашого оголошення.
Дивлячись на цей приклад, у Вас має виникнути питання: “чому буде показано оголошення, хоча ключ і запит не збігаються?” І це добре, якщо таке питання Вас спантеличить.
Справа все у “типах відповідності ключових слів”. Докладніше про них розповідає наш приватний інтернет маркетолог:
А для того, щоб ключ не плутати із запитом, рекомендую ось це відео:
Семантичне ядро для контексту включає сегментовані ключі, що входять до складу груп оголошень. Останні входять до складу рекламних кампаній облікового запису. Подібно до того, як багато CMS мають подвійну систему вкладеності матеріалу: категорії – сторінки (рубрики – записи), обліковий запис Google Ads має аналогічну структуру: Кампанії – Групи оголошень.
Приклад:
аккаунт магазину спортивних товарів включає кампанію СНОУБОРДИ, а в ній групи оголошень cноуборди Київ, сноуборди купити, сноуборди для жінок і т.п.
У кожній групі знаходяться ключові слова у відповідному типі відповідності, які запускають показ об’яв у цій групі. Наприклад, група оголошень Купити містить такі ключі: куплю сноуборд, купівля сноуборду і т.д.
Саме ці ключі, що входять до складу груп оголошень, тобто. кластеризовані якимось чином, і вважатимуться семантичним ядром для контекстної реклами.
Абсолютно інше призначення має семантичне ядро для видачі seo.
Для сео
Як ми розуміємо, органічна видача – безкоштовна – не має нічого спільного з контекстною рекламою. Тут працюють інші принципи, що дозволяють сторінці, сайту, домену генерувати, тобто. отримувати цільовий трафік. Як це працює?
Будь-яка сторінка має 2 основні мета теги: title і description. Алгоритм ранжирування сторінок за запитами у пошуковій видачі дуже складний. Вдаватися в подробиці на цьому етапі точно не варто. Але, якщо в заголовок нашої сторінки (title) входить запит – то є можливість з’явитися у видачі. Про те, як писати заголовки та описи – в окремій статті. Тут нас цікавитиме сам принцип.
Приклад:
Допустимо ми маємо інтернет-магазин, що спеціалізується на продажу велосипедів та аксесуарів. Наша головна сторінка має наступний заголовок (title):Велосипеди ROMET Київ - гірські, дитячі, жіночі, mtb - купити, ціна - BIKES
Це означає, що основний запит, під який оптимізована наша сторінка – Велосипеди ROMET Київ – і саме по ньому ми збираємось отримувати трафік. А також комбінації цього запиту зі словами гірські, дитячі, ціна і т.д. так само імовірно призводитимуть до отримання трафіку, а конкретніше працюватимуть запити: гірські велосипеди ROMET Київ, mtb велосипеди ROMET, купити велосипеди ROMET і т.д. Ми можемо потрапити відразу за перерахованими запитами в ТОП, якщо, наприклад, у них немає конкуренції, тобто. відсутні сайти у конкурентів, сторінки яких несуть у заголовках запит (ключ, слова).
Перелік фраз (ключів), що увійшов до заголовків всіх сторінок сайту, визначатиме семантичне ядро для просування seo. Якщо цю семантику представимо як сегментованого списку, тобто. кластеризуємо, то отримаємо щось на кшталт цього:
Важливо!!! Кількість сторінок сайту та його заголовки визначаються семантикою, тобто. семантичним ядром, а не навпаки.
Семантичне ядро своїми руками
Незважаючи на всю складність процесу, зібрати семантичне ядро для самостійного просування інтернет-магазину сайту можливо. Звісно, цей процес потребує навичок. І найголовніше, чіткого розуміння того, що хочемо зробити. Але, якщо брати сам процес, то він не такий вже складний і являє собою переважно рутинну роботу.
Інструменти
Пророблення запитів на рівні споживчого попиту можна проводити за допомогою безкоштовних інструментів: планувальник ключових запитів від Google. Для кластеризації запитів дуже зручний Key Collector, але це платний інструмент. Аналіз конкурентів рекомендую робити з використанням SerpStat – він чудово прискорює роботу та покращує якість ядра, хоча має недолік у вигляді платної ліцензії. Цих інструментів достатньо, щоб опрацювати більшість структур інтернет-магазинів.
Для тих, хто займається просуванням сайту самостійно, готові надати послуги інтернет маркетинга у форматі консультації з цього питання. Це можна зробити особисто, погодивши дату відвідування компанії, або зв’яжіться з нами онлайн:
Звязатися з нами