Спеціалізуємося на просуванні інтернет-магазинів, що мають локацію.
Комплексне просування інтернет магазину
Комплексне просування інтернет магазину
Комплексне просування інтернет-магазину передбачає використання різних комунікаційних каналів. Їх вибір залежить від поставлених завдань і бюджету на просування. І визначається стратегією просування.
Ефективне просування інтернет магазину пов’язане з компетенцією інтернет-маркетолога. Маркетингове просування інтернет-магазину ґрунтується на роботі комунікаційної стратегії. До основних її комунікаційних каналів належать: seo просування і контекстна реклама. Просування інтернет магазину в ТОП 10 безпосередньо залежить від seo оптимізації сайту. Це системна робота seo фахівця з просування інтернет-магазину. Вона включає внутрішню і зовнішню оптимізацію WEB рішення. Однак результати просування залежать також і від якості просувного контенту. Здатність генерувати унікальний контент, у вигляді фотографій товарів, відеороликів (відеоогляди), дає можливість інтернет-магазину не тільки отримати високі позиції у видачі, а й конвертувати одержуваний трафік у продажі. Це метод контентного просування інтернет магазину. У сучасних реаліях, коли товари, більшою мірою, однакові у всіх, виграє той ресурс, який здатен краще надати інформацію споживачеві. І ціна товару при цьому, хоч і має значення, але не завжди є визначальним фактором успіху. Що краще сторінка описує продукт, надаючи клієнту якомога детальніше його характеристики, то вища ймовірність конвертувати візит на сайт у продаж.
SEO просування інтернет магазину
SEO просування інтернет-магазину використовує пошукову видачу як канал залучення трафіку.
Тому часто називається пошуковим просуванням інтернет-магазину. Під ним слід розуміти роботу з: технічною стороною сайту (коректність роботи движка – системи управління вмістом, наявність помилок і правильність налаштування Web сервера), внутрішньою оптимізацією (структура магазину, структура й оптимізація посадкових сторінок, контенту), зовнішньою оптимізацією (побудова посилального профілю – стратегія лінкбілдингу).
Контекстна реклама для інтернет магазину
Контекстна реклама чудово підходить для просування інтернет-магазину. Використовуються можливості Goole Ads:
це пошукова мережа гугл адс – google search network і гугл шопінг – google shopping. Якщо з пошуковою мережею зазвичай питань не виникає – це місце у видачі за ключовим словом на сторінці пошуку в блоці реклами, то з гугл шопінгом часто виникають питання. Гугл шопінг – це блок картинок товару з його вартістю у верхній частині сторінки пошукової видачі, яку google формує за більшістю комерційних запитів.
Локальне SEO для інтернет магазину
У послуги з просування інтернет магазину нашої компанії входить локальне просування або локальне seo.
Ми спеціалізуємося на просуванні інтернет-магазинів, що мають локацію. При цьому просувається місце – фізична локація магазину. Ця стратегія локального seo просування здатна принести чимало користі інтернет-магазинам, що працюють офлайн. Для цього налаштовується синхронна робота трьох майданчиків: сайту, профілю компанії в google business profile (google maps) і зовнішніх джерел – ресурсів, що підтримують постинг. За допомогою локального seo для інтернет-магазину можна домогтися ТОП результатів у видачі за більшістю комерційних запитів, що містять місце – топоніми.
Google shopping для інтернет магазину
Google shopping – це основний інструмент просування в мережі Google Ads для більшості інтернет-магазинів.
У послуги з просування інтернет-магазину входить налаштування фіду даних (вивантаження ТМЦ), який би задовольняв вимогам google merchant center. Таргетинг при цьому здійснюється системою автоматично – на підставі метатегів і заголовків сторінок (ці дані містить фід). Картинка також береться з картки товару інтернет-магазину. Гугл шопінг цікавий тим, що в більшості тематик здатний давати значно дешевший трафік, ніж з пошукової мережі Google Search Network. При цьому важливо розуміти, що результат просування магазину в гугл шопінгу безпосередньо залежатиме від правильної внутрішньої seo оптимізації карток товару або сторінок сайту.
Просування інтернет магазину з нуля
Просування інтернет магазину з нуля
Просування інтернет магазину з нуля має свої особливості. Зокрема, ми розуміємо, що ймовірно проєкт молодий, новий, тільки створюється. Найчастіше, самого WEB рішення ще або немає, або воно нещодавно створене.Читати далі
Акцентуємо увагу на важливості віку та тематичності домену, що використовується для створення інтернет-магазину. Якщо є можливість використати домен з історією, який раніше існував – це потрібно зробити. Звичайно, його вибір – не просте завдання. Щоб не припуститися помилок – проконсультуйтеся перед початком роботи з інтернет-маркетологом. Просування інтернет-магазину з нуля проводиться в рамках стратегії, яка, як правило, об’єднує два канали – це seo і контекстна реклама. Усередині них може працювати локальне seo і просування в google shopping. Крім цих каналів можуть використовуватися соціальні мережі та просування в соціальних мережах для інтернет-магазину – таргетована реклама (таргетинг). Вибір каналів залежить від аудиторії, тематики, продукту. А також від бюджету і поставленого завдання.
Якщо у Вас новий інтернет-магазин, і Ви хотіли б просунути його з нуля або замислюєтеся над тим, щоб створити інтернет-магазин – проконсультуйтеся з фахівцем! Так Ви зможете з’ясувати необхідний порядок дій, визначитися зі стратегією: каналами, які, ймовірно, для Вашого продукту, будуть більш ефективними.
Кейси
У цьому блоці представлено кілька наших кейсів із просування інтернет-магазинів і сайтів. Їх набагато більше, і Ви можете з ними ознайомитися, перейшовши сторінку послуги інтернет маркетолога.
Кейси
У цьому блоці представлено кілька наших кейсів із просування інтернет-магазинів і сайтів. Їх набагато більше, і Ви можете з ними ознайомитися, перейшовши сторінку послуги інтернет маркетолога.
Про проект Просування бордшопу кейс. SVOBODA – найбільший прокат гірськолижного спорядження у Києві….
Етапи
Етапи
Маркетинговий план просування інтернет-магазину описує основні етапи цього процесу. Від аналізу вихідних даних, на підставі якого він будується, до вибору каналів і докладного опису дій усередині кожного з них.Далі
З погляду seo – це може бути: технічна оптимізація сайту на підставі даних аудиту; збирання семантичного ядра і доопрацювання структури сайту; оптимізація заголовків і основних метатегів; робота із зображеннями, їхня оптимізація; створення стратегії лінкбілдінга на підставі даних аналізу та структури інтернет-магазину. А також створення нових сторінок на підставі даних семантичного аналізу і робота з блогом, якщо це має сенс для даних продуктів. Аналогічні дії можуть бути описані і з точки зору ведення контекстної реклами для просування магазину: вибір основних груп товарів, оптимізація посадкових сторінок з точки зору контекстної реклами, написання оголошень під кожну товарну групу або окремий продукт зокрема – створення груп оголошень. У комплексі етапи можуть бути представлені так: оптимізація сайту, налаштування контекстної реклами, створення нових сторінок – ведення блогу, аналітика результатів просування. Для локального просування інтернет-магазину можуть бути свої етапи.
Більшості магазинів, що працюють офлайн, буде дуже корисно використовувати локальне seo як один з основних каналів просування бренду.
Ціна просування інтернет-магазину унікальна для кожного проекту. Залежно від тематики (конкуренції), продукту, можливостей (бюджету на просування), якості веб сайту і його складності.
Від чого залежить вартість просування інтернет-магазину?
Від чого залежить вартість просування інтернет-магазину?
На вартість просування інтернет-магазину впливають такі чинники:
Рівень конкуренції в тематиці та поставлене завдання
Складність і стан WEB сайту – розмір і структура інтернет магазину
Кількість задіяних комунікаційних каналів у стратегії просування
Обсяг робіт усередині кожного каналу
Дізнайтеся вартість просування Вашого магазину
Люди часто запитують
Люди часто запитують
Скільки коштує реклама для інтернет-магазину?
Вартість реклами для інтернет-магазину складається з бюджету на рекламу і з бюджету на налаштування реклами. Бюджет на рекламу залежить від: продукту, ніші, поставлених цілей. І оцінюється індивідуально для кожного проєкту. Вартість налаштування реклами залежить від розміру інтернет-магазину: для невеликих магазинів – від 300$, для середніх – від 500$, для великих – від 900$.
Яка вартість кліка в Google Shopping?
Вартість кліка в Google Shopping залежить від: конкуренції у вашій тематиці та якості цільових сторінок. Середня вартість кліка в середньоконкурентній тематиці – 0,2-2$.
Де просувати свій інтернет магазин?
Канали для просування інтернет-магазину: SEO (пошукова оптимізація), контекстна реклама, SMM (соціальні мережі), агрегатори, email-маркетинг, банерна реклама.
Скільки часу потрібно на розкрутку інтернет магазину?
Мінімальний період на розкрутку інтернет-магазину – це 3-6 місяців. Розкрутка інтернет-магазину – це тривалий, безперервний процес. Але перші продажі або заявки можна отримати з моменту запуску контекстної реклами, на що може знадобитися 7-14 днів.
Скільки коштує розкрутити інтернет магазин?
Вартість розкрутки (просування) інтернет-магазину унікальна для кожного проекту. Це пов’язано з: рівнем конкуренції в тематиці та поставленим завданням; якістю і станом WEB сайту; кількістю задіяних комунікаційних каналів у стратегії просування; обсягом робіт усередині кожного каналу. Вартість просування невеликого інтернет-магазину від 600$ на місяць, середнього – від 900$, великого – від 1500$.
Консультація по просуванню у США
Консультация по продвижению в США
Замовити послуги контекстної реклами
Залиште Ваші контакти, ми передзвонимо й обговоримо деталі!
Заказать услуги контекстной рекламы
Оставьте Ваши контакты, мы перезвоним и обсудим детали!
Замовити сайт
Залиште Ваші контакти, ми передзвонимо й обговоримо деталі!
Заказать продающий сайт
Оставьте Ваши контакты, мы перезвоним и обсудим детали!
Проконсультуйтеся з фахівцем
Проконсультуйтеся з інтернет-маркетологом! Більшість помилок відбувається через незнання, але при цьому за них доводиться платити. Консультація допоможе Вам уберегти себе від нерозумних витрат!
Проконсультируйтесь со специалистом
Проконсультируйтесь с интернет-маркетологом! Большинство ошибок совершается по не знанию, но при этом за них приходится платить. Консультация поможет Вам уберечь себя от неразумных расходов!
Проконсультуйтеся з фахівцем
Проконсультуйтеся з фахівцем з просування інтернет-магазинів! Більшість помилок відбувається через незнання, але при цьому за них довелося заплатити. Консультація допоможе Вам від цього себе вберегти, розставивши пріоритети в просуванні так, щоб це було ефективно.
Проконсультируйтесь со специалистом
Проконсультируйтесь со специалистом по продвижению интернет магазинов! Большинство ошибок совершается по не знанию, но при этом за них пришлось заплатить. Консультация поможет Вам от этого себя уберечь, расставив приоритеты в продвижении так, чтобы это было эффективно.
Допоможемо просунути сайт!
Заповніть лише два поля, щоб зробити перший крок для просування власного бізнесу!